جمهوری اسلامی بزرگترین نعمت است

نماینده، ولی فقیه در منطقه و امام جمعه کاشان گفت: نظام جمهوری اسلامی بزرگترین نعمت است و هیچ چیزی نمی‌تواند جای آن را بگیرد.

امام جمعه کاشان در خطبه‌های نماز جمعه کاشان با تاکید بر اینکه امروز، وحدت، امنیت ملی و اقتصاد جزو مسائل اصلی ماست، گفت: اگر از این مسائل غفلت کنیم، ضربه می‌خوریم. ما در حال رشد هستیم و دشمن در حال افول است.


 حجت الاسلام والمسلمین حسینی  در خصوص نیروی انتظامی هم گفت: بی شک نقش این خدمتگزاران صدیق، ولایتمدار، انقلابی و حافظان امنیت و نظم در توسعه و تعالی نظام اسلامی بسیار چشمگیر و شایسته تقدیر است؛ چرا که نظم و امنیت یکی از مولفه‌های اساسی پیشرفت و توسعه جوامع در تمامی ابعاد است.

‌خطیب نماز جمعه کاشان با بیان اینکه برخی از رهبران گذشته‌ی کشور‌های عربی مقابل رژیم صهیونیستی ایستادند، ولی اکنون چنین رهبرانی وجود ندارند، گفت: تفاوت رهبر ما و رهبران کشور‌های عربی در همین قدرت ایمان و باور به تقدیر الهی است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی ابراز امیدواری کرد وعده رهبر انقلاب هر چه زودتر محقق شود و رژیم غاصب صهیونیستی نابود شود.

امام جمعه کاشان در بخش دیگری از سخنان خود، خواستار ارائه فرهنگ ناب شیعی به دانش آموزان و کودکان و اجرای کار‌های تأثیرگذار و ماندگار برای ترویج فرهنگ اهل‌بیت (ع) شد و گفت: فاجعه است که در برخی از مهد کودک‌ها، به جای بیان فرهنگ و معارف ائمه اطهار (ع)، رقص و موسیقی آموزش می‌دهند

او با بیان اینکه حفظ هویت جامعه مشروط به رعایت هنجار‌های پذیرفته شده آن جامعه است، گفت: اگر جامعه‌ای هنجار‌های خود را نتواند حفظ کند، به مرور، هویت خویش را از دست می‌دهد و بدین صورت، بیگانگان به راحتی قادر به تاراج منافع و امنیت ملت خواهند بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.