عشق جوانان ما به امام حسین (ع) موجب سرافکندگی دشمنان است

امام جمعه کاشان گفت: عشق جوانان به امام حسین (ع) برای ما افتخار و برای دشمنان موجب سرافکندگی است.

امام جمعه موقت کاشان در خطبه‌های نماز جمعه در مصلی بقیه الاعظم این شهر گفت: عشقی که جوانان و نوجوانان برای زنده نگه داشتن نام امام حسین (ع) از خود نشان می‌دهند، برای ما افتخار و برای دشمنان موجب سرافکندگی است.


حجت الاسلام محمدرضا اسلامی تبارگفت: در ایام محرم امسال در گوشه گوشه شهردارالمومنین حرکت‌های دسته‌های زنجیر زنی و سینه زنی شکل گرفته است و این عشقی که جوانان و نوجوانان برای زنده نگه داشتن نام امام حسین (ع) از خود نشان می‌دهند، برای ما مایه افتخار و برای دشمنان مایه سرافکندگی است.


امام جمعه موقت کاشان با بیان اینکه این عشق و ارادت و محبت مردم کاشان به عزیز زهرا همیشه بوده و خواهد بود و اسلام را بیمه می‌کند، افزود: باید دست همه جوانان و نوجوان که اینگونه عشق خود را نشان میدهند را بوسید.
خطیب جمعه کاشان با اشاره به تاسوعا و عاشورای حسینی در روز پنج شنبه و جمعه هفته آینده، گفت: روز تاسوعا و عاشورا فرصت تجدید عهد با حضرت ابوالفضل العباس (ع) و امام حسین (ع) است و باید به صورت ویژه به آن پرداخت.


او به هتک حرمت به قرآن کریم در سوئد اشاره کرد و گفت: برخی از نادانان با بی سلیقگی و با حمایت دولت سوئد به کلام الله مجید بی احترامی کردند که این کینه دوباره دشمنان، جسارت و بی ادبی نسبت به قرآن کریم است.


حجت الاسلام اسلامی تبار با بیان اینکه این کینه اندوزی و بی احترامی به قرآن و اسلام برای آن‌ها نفعی نخواهد داشت، افزود: با این اقدام زشت، امت اسلامی دوباره دشمنان خود را می‌شناسد و دشمنان آرزوی تضیف اسلام را به گور خواهند برد.


امام جمعه موقت کاشان خطاب به دشمنان اسلام همچون آمریکا و اسرائیل گفت: اگر میخواهید به این دسیسه‌ها ادامه دهید بدانید که دوران آمریکا و اسراییل در جهان تمام شده است و این امت و ملتی که عزتش در مشت‌های گره خورده است آن را به رخ جهانیان می‌کشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار