مشارکت هزار و ۶۱۴ آموزگار و مدرس میانی در برنامه ملی مُهراد

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: برنامه تحولی توانمندسازی معلمان ابتدایی دارای دانش آموزان با نیاز ویژه مُهراد با مشارکت ۵۵ مدرس میانی و هزار و ۵۵۹ آموزگار استان انجام می‌شود.

موسوی نژاد مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی با اشاره به مشارکت هزار و ۶۱۴ آموزگار و مدرس میانی استان در برنامه ملی مُهراد گفت: در برنامه تحولی توانمندسازی معلمان ابتدایی دارای دانش آموزان با نیاز ویژه، مدرسان استانی بارویکرد‌های نوین آموزشی دانش‌آموزان با نیاز‌های ویژه آشنا می‌شوند.

او از برنامه ملی مُهراد به عنوان تلاشی در جهت برقراری عدالت آموزشی و تربیتی و اجرایی سازی راهکار‌های سند تحول به ویژه کیفیت بخشی به آموزش دانش آموزان دارای نیاز ویژه یاد کردو افزود: این برنامه تحولی برای اولین بار در سطح مدارس ابتدایی استان و با هدف پیشگیری و مداخلات آموزشی برای رفع مشکلات هیجانی، رفتاری و اختلالات دیرآموزان اجرا می‌شود.


بیشتر بخوانید


موسوی نژاد بیان کرد: مدرسان میانی وظیفه آموزش و توانمندسازی آموزگاران ابتدایی دوره اول ابتدایی (پایه‌های اول تا سوم ابتدایی و معلمان چند پایه) را در سطح استان تا پایان اسفند امسال بر عهده خواهند داشت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.