دستگیری شکارچیان غیرمجاز در منطقه حفاظت شده سفیدکوه خرم‌آباد

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان سلسله  گفت: یک نفر متخلف زیست محیطی که بر خلاف قوانین و مقررات شکار و صید اقدام به شکار غیر مجاز ٢٠ قطعه کبوتر وحشی نموده بود شناسایی و دستگیر شد.

علیرضا رحیمی رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان سلسله  گفت: طی گشت و کنترل نیرو‌های یگان اداره حفاظت محیط زیست شهرستان سلسله در مناطق و زیستگاه‌های طبیعی این شهرستان، یک نفر متخلف زیست محیطی که بر خلاف قوانین و مقررات شکار و صید اقدام به شکار غیر مجاز ٢٠ قطعه کبوتر وحشی نموده بود را شناسایی و از وی یک اسلحه غیرمجاز (تفنگ بادی غیر مجاز) کشف و ضبط شد و شخص خاطی جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی گردید.

همچنین چنگیز نیازی مسئول منطقه حفاظت شده سفیدکوه خرم آباد گفت: نیرو‌های یگان حفاظت محیط زیست این منطقه در خلال گشت و کنترل در حاشیه منطقه حفاظت شده سفیدکوه خرم آباد، موفق شدند یک نفر متخلف زیست را قبل از هر گونه اقدام به شکار دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی گردید. 

اداره کل حفاظت محیط زیست استان لرستان، از دوستداران محیط زیست درخواست نمود در صورت مشاهده هرگونه تخلفات زیست محیطی با سامانه شبانه روزی ۱۵۴۰ تماس حاصل نمایند. 

برچسب ها: محیط زیست ، دستگیری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.