مخالفت دو وزیر جنجالی صهیونیست با تشکیل کشور فلسطین

دو وزیر امنیت داخلی و دارایی رژیم صهیونیستی امروز تاکید کردند به شدت با طرح تشکیل کشوری به اسم فلسطین مخالف هستند.

ایتامار بن غفیر، وزیر امنیت داخلی و بزالل اسموتریچ، وزیر دارایی رژیم صهیونیستی مخالفت قاطع خود را با تشکیل کشور فلسطین اعلام کردند.

به گزارش القدس العربی، این امر پس از افشای اطلاعاتی در مورد یک طرح آمریکایی منتشر شد که شامل یک جدول زمانی دقیق برای تشکیل کشور فلسطین است که ممکن است در چند هفته آینده اعلام شود.

بن غفیر، رهبر حزب راست قدرت یهود در پستی در پلتفرم X مدعی شد: ۱۴۰۰ نفر کشته شدند و جهان می‌خواهد به آن‌ها یک کشور بدهد.  اتفاق نخواهد افتاد! 

 اشاره وزیر امنیت داخلی صهیونیست‌ها به عملیات جنبش حماس در شهرک‌ها و اماکن نظامی در مجاورت نوار غزه در ۷ اکتبر ۲۰۲۳ است که صد‌ها کشته و زخمی و ده‌ها اسیر صهیونیست بر جای گذاشت. البته پس از مدتی مشخص شد ارتش صهیونیستی با اجرای قانون حانیبال، خود شهرک‌نشینان صهیونیست را کشته است.

بزالل اسموتریچ، رهبر حزب راست صهیونیسم مذهبی نیز در پلتفرم X ادعا کرد: به هیچ وجه با این طرح موافقت نخواهیم کرد، که در واقع می‌گوید که فلسطینی‌ها سزاوار پاداش قتل عام وحشتناکی هستند که مرتکب شدند.

 او مدعی شد که دولت فلسطین تهدیدی وجودی برای اسرائیل است، همانطور که در ۷ اکتبر ثابت شد. اسموتریچ اعلام کرد که از کابینه امور امنیتی و سیاسی رژیم صهیونیستی که روز پنجشنبه تشکیل جلسه خواهد داد، درخواست خواهد کرد تا با تشکیل کشور فلسطینی مخالفت کند.

این وزیر صهیونیست گفت: امروز در جلسه شورای وزیران سیاسی و امنیتی خواستار تصمیمی صریح و بدون ابهام مبنی بر مخالفت اسرائیل با تشکیل کشور فلسطین و تحریم بیش از نیم میلیون شهرک نشین ساکن در غرب هستم. 

وزیر دارایی صهیونیست‌ها افزود: من از بنیامین نتانیاهو نخست وزیر، بنی گانتز و گادی آیزنکوت (وزرای شورای جنگ) و همه وزرا انتظار حمایت واضح دارم.

بن غفیر و اسموتریچ تأثیر زیادی بر نتانیاهو دارند که می‌ترسد خروج آن‌ها از کابینه اش منجر به فروپاشی ائتلاف کابینه شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۴ ۲۶ بهمن ۱۴۰۲
این دو تا وزیر سگ کی باشند که حالا نظر مثبت بدهند یا مخالف خدایا ...
ما دوتا مخالفیم ما دوتا مخالفیم ما دوتا مخالفیم ....
خفه شید بابا حروم زاده های صهیونیست ...
آخرین اخبار