ملت با حضور پرشور در انتخابات حماسه دیگری خلق کنند

استاندار همدان گفت: مردم باید با انتخاب افراد شایسته و اصلح در انتخابات دشمنان را مایوس کنند.

علیرضا قاسمی فرزاد در گردهمایی مدیران مدارس ناحیه یک و دو همدان گفت: مردم با بصیرت و بیدار استان همدان یکبار دیگر با حضور حماسی خود در پای صندوق‌های رای و انتخاب افراد اصلح و شایسته دشمنان نظام را مایوس خواهند کرد.

او به نقش مهم فرهنگیان برای مشارکت حداکثری در انتخابات اشاره کرد و گفت: دانش آموزان رأی اولی که در استان حدود هفت هزار نفر هستند با ترغیب و تشویق معلمان و فرهنگیان حضور گسترده‌ای در انتخابات ۱۱ اسفند خواهند داشت.

استاندار همدان گفت: ملت ایران با بصیرت‌ترین مردم هستند و اگر چه در شرایط سخت و تنگنا‌های اقتصادی قرار دارند، اما با حضور پر شور خود درانتخابات حماسه دیگری خلق خواهند کرد.

علیرضا قاسمی فرزاد گفت: رای مردم در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اهمیت بالایی دارد و سرنوشت ملت و کشور را انتخابات تعیین می‌کند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان هم گفت: فرهنگیان و دانش آموزان در همه زمینه‌ها و عرصه‌ها حضوری فعال دارند و در انتخابات هم حضور پرشور خواهند داشت. 

رسول شیدایی گفت: برگزاری جشن تکلیف سیاسی، جلسات تبیین معلمان و مدیران، برگزاری آموزش خانواده با موضوع انتخابات و مسابقه کتابخوانی فصل انتخاب از جمله برنامه‌های این اداره کل در راستای انتخابات ۱۱ اسفند است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.