پیش‌بینی بارش باران رگبار و رعدوبرق در استان همدان

کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان گفت: با توجه به آخرین خروجی مدل‌های هواشناسی برای بیشتر مناطق استان از بعدازظهر امروز و فردا افزایش ابر، رگبار باران و احتمال رعد و برق پیش بینی می‌شود.

محمدحسن باقری شکیب گفت: در ساعات بعداز ظهر دیروز رگبار باران در برخی از مناطق شمالی استان داشتیم که بیشترین مقدار بارش از ایستگاه هواشناسی گل تپه و همچنین ایستگاه باران سنجی رزن به میزان چهار میلیمتر گزارش شده است.

او گفت: احتمال رگبار باران طی ساعاتی از بعدازظهر فردا چهارشنبه بیشتر خواهد بود و روز پنجشنبه نیز رگبار موقت باران به ویژه در مناطق شمالی استان و مناطق کوهستانی خواهیم داشت.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان گفت: روز جمعه آسمان استان صاف تا قسمتی ابری بوده و در ساعاتی از بعدازظهر شنبه رگبار خفیف باران به ویژه برای مناطق شمالی استان پیش بینی می‌شود.

باقری شکیب گفت: از نظر تغییرات دمایی امروز و فردا تغییر محسوسی نداریم و از پنجشنبه به بعد روند افزایش دما را در استان خواهیم داشت.

او گفت: بیشینه دما طی ۲۴ ساعت گذشته از همدان، نهاوند و فامنین با ۲۶ درجه سانتیگراد بالای صفر و کمینه دما از گل تپه با هفت درجه سانتیگراد بالای صفر گزارش شده است.

به گفته وی دمای هوای همدان در ۲۴ ساعت گذشته بین ۲۶ و هشت درجه سانتیگراد بالای صفر در نوسان بوده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار