نماینده ولی فقیه در کردستان:

گسترش خدمات رفاهی، سطح امید در زندگی را افزایش می دهد

حجت الاسلام پورذهبی گفت: با گسترش خدمات رفاهی علاوه بر افزایش سطح امید به زندگی، باعث خنثی شدن توطئه دشمنان و ایجاد ناامیدی در آنان می شود‌.

 الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی نماینده ولی فقیه در کردستان در دیدار با اعضاء هیئت رییسه شرکت گاز کردستان  اظهار کرد: در بخش گاز و در زمینه‌های توسعه خدمات گازرسانی در سطح شهر‌ها و روستا‌های استان کردستان اقدامات بسیار مثبتی توسط شرکت گاز استان کردستان صورت گرفته و اکنون مردم کردستان در زمینه تامین انرژی برای مصارف خانگی و صنعتی به رفاه مطلوبی دست یافته و هیچ دغدغه‌ای برای تامین انرژی ندارند.

وی با بیان اینکه خدمت به مردم و دعای خیر آن‌ها انرژی مثبت را در جامعه ایجاد می کند، گفت: با گسترش خدمات رفاهی علاوه بر افزایش سطح امید به زندگی، باعث خنثی شدن توطئه دشمنان و ایجاد ناامیدی در آنان می شود‌

نماینده ولی فقیه در استان کردستان بیان کرد: یکی از معضلات سازمان‌های ناکارآمد، کم کاری است که موجب می‌گردد اهداف مورد نظر سازمان‌ها محقق نگردد و دومین معضل عدم پاسخگویی است که این امر باعث نارضایتی و ایجاد التهاب در جامعه می‌شود اما شرکت گاز استان کردستان با عملکرد مطلوب و بسیار عالی، سرآمد سازمان‌های استان کردستان است.

حجت الاسلام پورذهبی خاطر نشان کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی خدمات ارزنده‌ای را برای افزایش رفاه در مناطق دوردست و کم برخوردار انجام داده است که می‌توان به شاخص‌ترین آن‌ها که گاز طبیعی است اشاره کرد.

کردستان، استان سبز در گازرسانی

مدیر عامل شرکت گاز کردستان نیز در این دیدار به گازرسانی به ۱۶۵۰ روستای استان کردستان اشاره کرد و گفت: امسال در گرامیداشت ایام دهه مبارک فجر ۱۱۹ پروژه با اعتبار بالغ بر یک هزار و ۴۴۰ میلیارد ریال در استان کردستان به بهره برداری رسید.

وی گفت: هم اکنون ضریب نفوذ گاز طبیعی در جمعیت کل استان به ۱۰۰ درصد ارتقاء یافته و جشن پایان گازرسانی اعلام گردید.

فعله گری به سبز شدن استان کردستان اشاره کرد و گفت: در حالی استان کردستان به یکی از اولین استان‌های سبز کشور تبدیل شده که وضعیت جغرافیایی و توپوگرافی این منطقه از کشور بسیار ویژه بوده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.