دستگیری شکارچیان متخلف و کشف سلاح شکاری غیر مجاز از متخلفین در لرستان

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دورود از دستگیری شکارچیان پرنده و کشف و ضبط سلاح شکارچی غیر مجاز از آن‌ها در مناطق طبیعی این شهرستان خبر داد.

 یگان حفاظت محیط زیست شهرستان دورود طی گشت و پایش مناطق طبیعی این شهرستان موفق به دستگیری یک گروه شکارچی متخلف و کشف سلاح شکاری غیر مجاز از آن‌ها شدند.

کورش لشنی رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دورود در این باره گفت؛ محیط‌بانان یگان حفاظت محیط زیست این شهرستان در حین گشت و پایش مناطق طبیعی این شهرستان متوجه حضور یک گروه شکارچی غیر مجاز می‌شوند که پس از برنامه ریزی طی یک عملیات موفق به دستگیری متخلفین می‌شوند.

لشنی افزود؛ پس از بررسی‌های اولیه از متخلفین دو قبضه سلاح شکاری ساچمه زنی به همراه لاشه ۹ قطعه کبوتر فاخته شکار شده کشف و ضبط شد.

وی گفت یکی از سلاح‌های مکشوفه از متخلفین سلاح شکارچی ساچمه زنی غیر مجاز و (فاقد جواز حمل) می‌باشد که کشف و ضبط شد.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دورود گفت؛ صورتجلسه اولیه تخلف تنظیم و پرونده قضایی برای متخلفین تشکیل و متخلفین به همراه سلاح‌های مکشوفه جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

لشنی در پایان ضمن قدردانی از هوشیاری و عملکرد پرسنل یگان حفاظت این شهرستان از همه دوستداران محیط زیست و حیات وحش استان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف با شماره تلفن گویای ۱۵۴۰ تماس حاصل نمایند.

 

 

برچسب ها: دستگیری ، محیط زیست
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.