۳۸ اثر رسانه‌ای در جشنواره ابوذر قزوین برگزیده شدند

رییس سازمان بسیج رسانه استان قزوین گفت: ۳۸ اثر رسانه‌ای در هشتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر این استان داوری و برگزیده شدند.

سرهنگ پاسدار محمد کشاورز رییس سازمان بسیج رسانه استان قزوین در مراسم اختتامیه هشتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر گفت: از ابتدای آغاز جشنواره ۱۴۳ فعال رسانه‌ای ۴۵۵ اثر خود را به این جشنواره ارسال کردند.

وی اضافه کرد: با حضور داوران برگزیده رسانه‌ای در تهران، آثار ارسالی داوری شده و در حوزه‌های مختلف محتوای تولیدی به ۳۸ نفر لوح تقدیر اهداء شد.

سرهنگ پاسدار کشاورز مساله مهم کشور را در این روز‌ها تبیین انتخابات برشمرد و اظهار کرد: دشمن با برگزاری باشکوه انتخابات مخالف است، چون حضور گسترده مردم و انتخاب افراد قوی برای خانه ملت به ضرر دشمنان اسلام تمام خواهد شد.

این مسئول بیان کرد: وظیفه اصحاب رسانه این است که مردم را به مشارکت در انتخابات تشویق کنند و بستر را برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر این دوره فراهم سازند.

سرهنگ کشاورز، ویژگی اخلاقی یک خبرنگار را راستگویی و مطالبه گری عنوان کرد و یادآور شد: هرگونه خبر فروشی به مثابه شرف فروشی بوده و افرادی که بدون تحقیق هرچیزی را نشر و گسترش می‌دهند، دروغگو و در خط و سنگر دشمن هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.