یادواره شهدای خبرنگار غزه در قزوین برگزار می‌شود

 یادواره ۱۰۶ شهید خبرنگار غزه روز شنبه شانزدهم دی ماه در قزوین برگزار می‌شود.

محمد کشاورز مسئول بسیج رسانه استان قزوین در نشست بصیرتی گفت: رژیم صهیونیستی در ۸۰ روز گذشته تمام توان خود را به کار برد تا جنایت وحشیانه خود در غزه را سانسور کند و مانع انعکاس وحشی‌گری‌های خود در جهان باشد.

وی افزود: به شهادت رساندن اهالی رسانه و خبرنگارانی که وظیفه انسانی خود را در بدترین و حساس‌ترین شرایط انجام می‌دادند از ابزار‌های این رژیم منفور برای حذف منابع اطلاع‌رسانی جنایت‌هایش بود.

کشاورز تاکید کرد: از شروع آخرین کشتار جمعی اسرائیل در غزه ۱۰۶ خبرنگار به شهادت رسیدند که این رقم و عدد منحصر به فرد و ناراحت‌کننده است.

مسئول بسیج رسانه استان قزوین گفت:در همین راستا مراسم یادواره شهدای خبرنگار غزه توسط خبرنگاران بسیجی استان قزوین برگزار خواهد شد.

کشاورز افزود: این مراسم ۱۶ دی ماه (شنبه) ساعت ۱۰ صبح در سالن آمفی تئاتر کتابخانه امام خمینی (ره) و با سخنرانی سید مجتبی ابطحی دبیرکل کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین مجلس شورای اسلامی برگزار خواهد شد.

مسئول بسیج رسانه استان قزوین اضافه کرد: ارتباط با خبرنگاران فلسطینی از دیگر بخش‌های این برنامه خواهد بود و امیدواریم این برنامه با حضور اصحاب رسانه به شکلی متفاوت برگزار شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.