نماینده مردم استان سمنان در مجلس خبرگان رهبری:

پاسداران در شهادت طلبی و آزادگی از امام حسین (ع) الگو بگیرند

آیت الله سید محمد شاهچراغی گفت: درس گرفتن پاسداران از امام حسین (ع) به عنوان الگوی آزادگی و شهادت رمز پیروزی آنان در عرصه‌های مختلف است.

پاسداران انقلاب اسلامی سمنان همزمان با فرارسیدن اعیاد شعبانیه و روز پاسدار با نماینده مردم این استان در مجلس خبرگان رهبری دیدار و بار دیگر با آرمان‌های امام و شهدا و فرامین رهبری تجدید میثاق کردند.

آیت الله سید محمد شاهچراغی نماینده مردم استان سمنان در مجلس خبرگان رهبری در این جمع با تشریح ویژگی‌های بارز شخصیتی امام حسین و نقش و جایگاه توسل به ایشان در زندگی عموم مردم درس گرفتن پاسداران از الگوه و اسوه بزرگ دین اسلام در آزادگی و شهادت را رمز پیروزی آنان در عرصه‌های مختلف دانست.

سردار منصور شوقانی فرمانده سپاه قائم استان نیز در این نشست در گزارشی مهمترین اقدامات پاسداران استان در بخش‌های مختلف؛ محرومیت زدایی، جهاد تبیین، آموزش‌های تخصصی، توانمند سازی اقشار آسیب پذیر، کمک به عمران و آبادی روستاها، ظرفیت سازی برای فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی جوانان و نوجوانان، همکاری در طرح‌های عمرانی و اجتماعی دستگاه‌های اجرایی، آبرسانی به مناطق محروم و ساخت مسکن و خدمات پزشکی و درمانی و حمایتی را تشریح کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.