تعیین ۶۵ هزار شعبه اخذ رای برای انتخابات ۱۱ اسفند

رئیس ستاد انتخابات کشور گفت: ۶۵ هزار شعبه اخذ رای در کشور آماده برگزاری انتخابات یازده اسفند امسال است.

سید محمد تقی شاهچراغی شور در سمنان گفت: این تعداد شعبه اخذ رای برای برگزاری انتخاباتی سالم، امن، رقابتی و پرشور درسامانه وزارت کشور ثبت شده است.

شاهچراغی گفت: شعبات، بازنگری و به روز رسانی وتمام نیازمندی‌ها احصا شده است و با توجه به فرموده رهبری به رغم تلاش دشمن بر کمرنگ شدن حضور مردم پیش بینی می‌شود مردم بیش از پیش درعرصه انتخابات نقش آفرینی کنند.

رئیس ستاد انتخابات کشور از فراهم شدن شماره تماس ۱۱۷ با همکاری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات هم خبرداد و گفت: این شماره در اختیار مردم قرار می‌گیرد تا علاوه بر دریافت نظرات و گزارش‌های مردم، شهروندان بتوانند موضوعات مربوط به حوزه انتخابیه خودرا به طور مستقیم به ستاد انتخابات وزارت کشور اعلام کنند.

رئیس ستاد انتخابات کشور عمل به تکلیف را مهمترین عامل محرک همگانی برای برگزاری انتخاباتی پرشور دانست و گفت قانونمداری و بی طرفی، سلامت، ایمنی و رقابت در فرایند برگزاری نیز از عوامل افزایش مشارکت حداکثری در انتخابات امسال است.

شاهچراغی افزود: به رغم فضاسازی‌های منفی دشمن، خدمات دولت و افزایش رضایتمندی مردم در جامعه مشهوداست و افزایش حضور همیشگی مردم در عرصه‌های انتخاباتی امسال نیز عامل بی نتیجه ماندن تبلیغات منفی علیه خدمات دولت و مردم کشورمان است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار