شارژ مالی استقلالی‌ها در آستانه شروع نیم فصل دوم لیگ برتر

در آستانه شروع نیم فصل دوم لیگ برتر باشگاه‌های ایران، بخشی از مطالبات مربیان و بازیکنان استقلال پرداخت شد.

مدیران استقلال برای اینکه روحیه بازیکنان خود را برای شروع تمرینات این تیم افزایش دهند، بخشی از مطالبات مربیان و بازیکنان تیم را پرداخت کردند.

تیم فوتبال استقلال در اولین بازی خود در دور برگشت لیگ برتر باشگاه‌های ایران روز جمعه بیست و هفتم بهمن ماه از ساعت ۱۷:۱۵ در ورزشگاه آزادی به مصاف صنعت نفت آبادان خواهد رفت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۵ ۲۵ بهمن ۱۴۰۲
حیف پول این مملکت که خرج فوتبال میشه!!!
فوتبالی که از قطر ببازه واقعا باید تف انداخت بهش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۰ ۲۴ بهمن ۱۴۰۲
بار اول نیست که خطیر و وزارت ورزش داره تو نقل و انتقالات تو کاسه سرمربی میزاره ؛ سابقه‌ای که این آدم تو لجبازی و دخالت تو کار سرمربی داره کم نظیره.

این آدم به هیچ چیزی جز آوردن مربی و بازیکن های مدنظر خودش فکر نمیکنه.میز و صندلی استقلال چی داره که آقای خطیر به پشتوانه وزارت ورزش هشت ساله نمیزارن استقلال قهرمان بشه ؟ بهترین بازیکنان تیممان رو مثل قائدی ، مجیدحسینی ، نورافکن ، جپاروف ، تیام ، و صیادمنش رو به ۱۵۰ هزار دلار از تیم استقلال فراری دادن تا تیم و هوادار هر سال ضربه بخوره . لیست اول و دوم نکونام رد پرپر کردن و حتی یک بازیکن نگرفتن ، معلومه که پشت خیانت‌های خطیر به فوتبال کسی نیست جز وزارت ورزش و آقای وزیر ، چرا به استقلال خیانت میکنید، چرا پول و بازیکن خارج از سقف قرار داد برای تیم پرسپولیس که هزاران میلیارد تومان بدهی داره هست اما برای استقلال نه؟ چرا نمایندگان و رئیس جمهور در مقابل این باند فساد که هرساله میلیارد ها تومان رانت وارد ورزش میکنن و از بدنه ورزش رانت ارتزاق میکنن ، سکوت کردن ، چرا در این کشور کسی جلوی اینها نمی ایسته؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۸ ۲۴ بهمن ۱۴۰۲
سلام وخسته نباشید
باز دم خطیر گرم که با تمام نا ملامیت ها شارژ مالی رو تزریق کرد نکونام واقعا شورش را درآورده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۸ ۲۴ بهمن ۱۴۰۲
اینقدرحق مردم بدبختاتوجیب این مفت خورامیلیاردی نریزید مافوتبال نمیخواهیم
آخرین اخبار