نمایشگاه کسب و کار دانش آموزی در ساوجبلاغ

مدیریت مدرسه زکریای رازی روستای آران در یک ابتکار دانش آموزان را ترغیب به کسب و کار‌های خانگی و آشنایی آن ها با تولیدات روستایی نموده است.

فرشته ارمنده هدف از این کار را ایجاد انگیزه برای دانش آموزان بیان کرد و گفت: از گذشته در هر خانه روستایی تولیداتی وجود دارد وما این فرایند را به چالش گذاشتیم تا بچه ۶ای مدرسه ما از پدران و مادران آموزش ببینند و شغل خانگی را در کنار تحصیل فرا بگیرند.

وی گفت: باورتان نمی‌شود بسیاری از دانش آموزان دختر یا پسر در این روستا می‌توانند بافتنی ببافند و یا تولیدات خانگی داشته باشند.

معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری ساوجبلاغ در بازدید از نمایشگاه کسب و کار دانش آموزی گفت: فرمانداری این امکان را دارد که برای والدین دانش آموزان که کسب و کار خانگی راه اندازی کردند وام‌های کم بهره اعطا کند.

کامران عظیم زاده افزود: راهکار آموزش کسب و کار به جوانان و نوجوانان ایده بسیار جالبی است که می‌توان این روش را در تمام مدارس سوق داد و از آن بهره برد و در طول سال نمایشگاه‌های بزرگی از کسب و کار دانش آموزان و هنر‌های آنان ارائه داد و بسیاری از مردم علاقمند به خرید این محصولات هستند.

در پایان این جشنواره دانش آموزی هر چه از فروش محصولات به دست آمد به خانواده زندانیان جرائم غیر عمد اهدا شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ژاله
۱۳:۳۸ ۲۴ بهمن ۱۴۰۲
چه خوبه که دانش آموزا مهارت کسب و کار رو از مدرسه یاد بگیرن واسه آیندشون خوبه