بیمه رایگان مادران شیرده و کودکان تا پنج سالگی/ سبد تغذیه رایگان مخصوص زنان باردار و کودکان زیر پنج سال

معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده گفت: مرگ و میر نوزادان به عدد ۸ به ازای هزار تولد زنده کاهش پیدا کرده است.

انسیه خزعلی، معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده  در بیست و هشتمین اجلاس کشورهای عضو گروه پنج تحت عنوان سلامت زنان و خانواده گفت: ایران تلاش کرده سلامت زن و خانواده را ارتقا دهد. مادران باردار تا پایان دوران شیردهی و کودکان تا پنج سالگی به صورت رایگان تحت پوشش بیمه قرار می گیرند. 

وی افزود: به مادران باردار مشاوره تلفنی داده می شود و ۹۹خدمت به صورت رایگان به مادران باردار داده می شود. 

خزعلی ادامه داد: راه اندازی پارک ویژه بانوان با هدف انجام تحرک بدنی زنان در کشور انجام شده است. برای زنان باردار و کودکان زیر پنج سال سبدهای غذایی رایگان در نظر گرفته شده است. 

وی تاکید کرد: مرگ و میر نوزادان به عدد ۸ به ازای هزار تولد زنده و مادران باردار ۲۳ به ازای ۱۰۰ هزار نفر کاهش پیدا کرده است. باید تلاش کنیم که سلامت جسمی، روانی و معنوی خانواده را ارتقا دهیم و از بروز هرگونه مشکلی پیشگیری کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عمار .
۱۱:۴۹ ۲۴ بهمن ۱۴۰۲
به نام خداوند جان و خرد : هنوز تا این ساعت از روز سه‌شنبه ۲۴ بهمن ماه ۱۴۰۲ شمسی هیچ واریزی یارانه نقدی معیشتی به حساب بسیاری از سرپرستان خانوارهای بینوایان محرومان فقیران بیکاران دهکهای ۱ الی ۴ پرداخت نشده چه رسد به طرح فجرانه و عیدی شعبانیه روی کالابرگ الکترونیکی بماند که هنوز هیچ چیزی پرداخت نشده !!! علت چیست ؟ لطفاً مجدانه پیگیری کنید فقط در رسانه های خبری به مشت آدرس سایت برای تشخیص کدام دهک هستید و غیره ... از اول بهمن ماه ۱۴۰۳ برای مردم یارانه بگیر در رسانه های خبری فضای مجازی حواله شده است این دیگه چه بازی جدیدی است که سر مردم محتاج به معیشت یارانه بگیران درآورده اید ؟!!! در ماه قبل به فروشگاه زنجیره ای هم مراجعه کردیم برای دریافت اقلام یارانه معیشتی گفتند کد ملی شماره تلفن بدهید تا ثبت کنیم اقلام را با تخفیف تحویلتان دهیم وقتی مشخصات را تحویل صندوق دار دادیم گفت شماره تلفنتان مال این کد ملیتان نیست و همه اقلام را پس دادیم خشک خالی آمدیم بیرون این چه وضع اوضاعی است سر مردم درآورده ایید بجای سهولت کار برای مردم مدام سنگ اندازی می کنید چرا فقط با دادن کد ملی به سیستم یارانه کفایت نمی کند ؟!!! چرا کار را برای یارانه بگیران در سیستم یارانه بگیران آنقدر مشکلش کردید بسیاری از مردم بخاطر همین موضوع همین مورد نمی توانند از کالا برگشتن استفاده کنند این در صورتی است که می شود فقط یه کد ملی به صندوق دار که پشت سیستم اطلاعاتی یارانه بگیر نشسته دریافت کند و به سامانه بدهد تا مردم بتوانند به سهولت از کالا برگشتن استفاده کنند بی زحمت این موارد را رسیدگی پیگیری تصحیح کنید و چرا هنوز یارانه معیشتی را پرداخت نکرده ایید ؟!!! . والسلام و صلوات التماس دعا .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۰ ۲۴ بهمن ۱۴۰۲
الان کجا و کدوم طرح های دولت برای ملت اجرایی شده؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۳ ۲۴ بهمن ۱۴۰۲
وی پی ان رایگان نمیدن؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۹ ۲۴ بهمن ۱۴۰۲
ما که سبد غذایی رایگان ندیدیم همش حرف میزنند عمل نمیکنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۴ ۲۴ بهمن ۱۴۰۲
مهربه کی داده کی گرفته؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۲ ۲۴ بهمن ۱۴۰۲
در حد حرف یا عمل واقعی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۰ ۲۴ بهمن ۱۴۰۲
مثل شیر رایگان مدارس؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۰ ۲۴ بهمن ۱۴۰۲
همه این حرفها دروغه و در عمل هیچ چیزی انجام نمیشه
آخرین اخبار