ضرغامی: انقلاب متعلق به همه مردم است

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: مردم انقلاب را متعلق خود می‌دانند و هیچ‌گاه از آن فاصله نمی‌گیرند.

سیدعزت الله ضرغامی در  حاشیه راه‌پیمایی ۲۲ بهمن در تهران اظهار گفت: انقلاب سرمایه اجتماعی ملی است و متعلق به همه مردم است، مردم هم انقلاب را متعلق به خودشان می‌دانند، پس هرگز سرمایه‌سوزی نمی‌کنند.

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گفت: برخی تلاش می‌کنند میان مردم و انقلاب فاصله ایجاد کنند، اما مردم هیچ‌گاه از انقلاب فاصله نمی‌گیرند، زیرا انقلاب را مال خود می‌دانند، اگر از چهار مدیر هم -مانند من- ناراضی باشند او را کنار می‌گذارند، زیرا صاحب اصلی انقلاب آنها هستند.

او با بیان اینکه «انقلاب انحصاری برای چهار نفر آدم خاص نیست»، تاکید کرد: همه مردم خود را صاحب انقلاب می‌دانند، آنهایی که شاقول می‌گذارند و می‌گویند «هر فردی انقلابی است باید مانند ما باشد» کاملا اشتباه می‌کنند، مردم شبیه کسی نیستند، مانندِ خودشان هستند، انقلاب هم مثل خود مردم است.

مراسم چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از ۹ صبح روز یکشنبه -۲۲ بهمن- با راهپیمایی عمومی و برگزاری ویژه برنامه های فرهنگی هنری در مسیرهای اصلی و خیابان‌های مختلف نقاط مختلف کشور برگزار شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۷ ۲۲ بهمن ۱۴۰۲
سود زیان انقلاب هم باید برای مردم باشد ولی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۱ ۲۲ بهمن ۱۴۰۲
صدا و سیما متأسفانه مشکلات کارمندان،کارگران، بازنشسته های، مردم و کشور را رها کرده است و 100 درصد فقط به فوتبال، فلسطین، غزه، لبنان و سوریه خدمت می کند چرا؟
شبکه خبر متأسفانه مشکلات کارمندان،کارگران، بازنشسته های، مردم و کشور را رها کرده است و 100 درصد فقط به فوتبال، فلسطین، غزه، لبنان و سوریه خدمت می کند چرا؟
آخرین اخبار