بهره برداری از ۸۳ طرح در شهرضا و دهاقان

۸۳ طرح عمرانی عمرانی، خدماتی و زیرساختی در شهرستان‌های شهرضا و دهاقان در جنوب استان اصفهان همزمان با دهه فجر به بهره‌برداری رسید

استاندار اصفهان در مراسم افتتاح این طرحها گفت: شهرضا یکی از شهرستان‌های مهم استان محسوب می‌شود و ما اینک شاهد افتتاح طرحهای خدمت‌رسانی شایسته در این خطه هستیم.

سیدرضا مرتضوی افزود: حدود ۷۴۰  طرح عمرانی همزمان با دهه فجر در سطح استان اصفهان به بهره‌برداری رسید که گویای کار و تلاش ویژه دولت سیزدهم است.

او  با بیان اینکه در دولت سیزدهم، اتکاء به توانمندی و ظرفیت‌های موجود در سراسر کشور حکمفرما شد، خاطرنشان کرد: همین رویکرد باعث شد تا پروژه‌هایی بلاتکلیف چند سال اخیر به مدار خدمت‌رسانی بازگردند.

استاندار اصفهان با اشاره به کاهش نرخ بیکاری در کشور گفت: حمایت از شهرداری‌ها، ساخت مسکن و توسعه راه در دستور کار قرار گرفت، زیرا دولت سیزدهم خود را موظف به ارائه خدمات و رفع گرفتاری مردم می‌داند.

۳۸  طرح عمرانی، خدماتی و زیرساختی نیز با بیش از سه هزار میلیارد ریال هزینه  به مناسبت دهه فجر در شهرستان دهاقان به بهره‌برداری رسید.

استاندار اصفهان، در مراسم افتتاح این طرحها گفت: در شهرستان دهاقان نیز مانند سایر نقاط استان، طرحهای خوبی آماده بهره‌برداری شده است.

مرتضوی افزود: مصوبه‌های سفر‌های شهرستانی حسب تاریخ برگزاری سفر در شهرستان‌ها متفاوت پیش می‌رود، اما تلاش می‌شود با اجرایی شدن مصوبات، مردم از نعمت خدمت‌رسانی شایسته بهره‌مند شوند.

او  ادامه داد: حدود ۶۸ درصد مصوبات سفر شهرستانی به دهاقان پیشرفت داشته است و تلاش می‌شود سایر مصوبه‌ها نیز اجرایی شود.

شهرستان‌های شهرضا و دهاقان به ترتیب در ۸۰ و ۹۶ کیلومتری جنوب اصفهان قرار دارند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.