۷۰ درصد مصوبات شهرستان فریدن عملیاتی شد

استاندار اصفهان گفت: ۷۰ درصد از مصوبات سفر شهرستانی شورای اداری استان به شهرستان فریدن عملیاتی شده است .

به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، استاندار اصفهان در جریان سفر به شهرستان فریدن گفت: ۷۰ درصد از مصوبات سفر شهرستانی شورای اداری استان به شهرستان فریدن عملیاتی شده است و درصدد هستیم ۳۰ درصد باقی مانده را ساماندهی کنیم.

 سیدرضا مرتضوی افزود: در بخش راهسازی طرحهای خوبی از جمله باند کُندرو تقاطع غیرهمسطح (نهرخلج_درختک) و جاده سه راهی (نماگرد_داران) افتتاح شد.

او گفت: حدود ۴۶۰ میلیارد ریال اعتبار حوزه راهسازی به شهرستان فریدن از سال گذشته تاکنون اختصاص یافته است که منجر به افتتاح طرحهای این حوزه شد.

استاندار اصفهان بیان کرد: در حوزه کشاورزی شهرک گلخانه‌ای که از سال‌های گذشته نیمه کاره مانده بود با ۷۵۰ میلیارد ریال اعتبار مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

او گفت: اورژانسی که در سفر شهرستانی به این شهرستان مصوب شده بود پیشرفت قابل توجهی داشته و تا پایان سال تجهیزات کامل این مجموعه نصب خواهد شد و این اورژانس یکی از بهترین مراکز اورژانسی منطقه غرب استان خواهد شد.

مرتضوی در ادامه افزود: در سایرطرحهانیز درصدد هستیم با تأمین اعتبار مورد نیاز شاهد افتتاح و بهره‌برداری از طرح‌های خدماتی و آموزشی این شهرستان باشیم.

استاندار اصفهان اظهار داشت: با پیش بینی در ستاد سفر استان درصدد هستیم طرحهایزمین مانده را به سرانجام برسانیم.

مرتضوی افزود: در سال جاری ۵۷۳۰ میلیارد اعتبار برای افتتاح و بهره‌برداری از طرحهای عمرانی و خدماتی شهرستان فریدن اختصاص یافته است.

همچنین با حضور استاندار اصفهان تعدادی از طرحهای عمرانی و خدماتی شهرستان تیران و کرون از جمله زیرگذر شهدای مدافع حرم روستای تُندران این شهرستان با اعتباری بیش از ۱۷۰ میلیارد ریال افتتاح شد.

او در آیین افتتاح طرحهای عمرانی شهرستان تیران و کرون، گفت: زحمات بسیاری برای افتتاح طرحهای خدماتی کشیده می‌شود، اما آنگونه که شایسته است اقدامات و خدمات دولت برای مردم بازگو نمی‌شود.

مرتضوی افزود: مسئولان و خدمت‌رسانان مردم بی وقفه در تلاش هستند تا مردم ما با رفاه بیشتری زندگی کنند.

مرتضوی ادامه داد: ۷۶۸ طرح در سطح استان اصفهان در ایام الله دهه فجر افتتاح و کلنگ زنی خواهد شد که حاصل همکاری مسئولان و مردم است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.