تامین ۷۷۰ واحد مسکن مددجویی در کردستان طی یک سال اخیر

مدیرکل کمیته امداد کردستان گفت: در یک سال اخیر ۷۷۰ واحد مسکن محرومین برای مددجویان زیرپوشش این نهاد با همکاری خیرین و نهاد‌های مرتبط تامین شده است.

رضا طوسی امروز جمعه در مراسم افتتاح ۴۰ واحد مسکن مددجویی ویژه مددجویان زیرپوشش کمیته اظهار کرد: از ۱۱ هزار  و ۱۰۰ مورد تامین مسکن محرومین در کشور، ۷۷۰ واحد در کردستان احداث شده که ۶۵۰ مورد آن مربوط به مقاوم سازی و احداث مسکن روستایی است.

وی با بیان اینکه در بحث تامین مسکن محرومین پنج فعالیت انجام می‌شود، اضافه کرد: اجاره مسکن، احداث مسکن، ایجاد فضا‌های جانبی و خرید مسکن از جمله مهم‌ترین فعالی‌های کمیته امداد امام خمینی برای تامین مسکن محرومین است.

طوسی خاطرنشان کرد: برای احداث مسکن کمیته امداد ۱۰۰ میلیون تومان به صورت بلاعوض و ۵۰ میلیون تومان به صورت وام کم بهره پرداخت می‌شود و از طریق بنیاد مسکن نیز ۳۵۰ میلیون تومان توسط بانک‌های عامل پرداخت می‌شود.

وی با اشاره به فعالیت‌های این نهاد حمایتی برای تامین مسکن محرومین در استان کردستان گفت: در ۲ دهه اخیر در کردستان ۱۲ هزار ۷۴۰ مورد مسکن برای محرومین در کردستان احداث و خریداری شده که در شهرستان بانه نیز ۹۰۰ مورد مسکن برای محرومین به روش‌های مختلف تامین شده است.

مدیرکل کمیته امداد کردستان افزود: در شهرستان بانه امسال ۷۰ مورد تامین مسکن محرومین سهیه داشتند که همه این واحدها اجرایی شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.