افتتاح طرح‌های دهه فجر در کردستان

همزمان با سومین روز از دهه فجر چندین طرح آموزشی، عمرانی، خدماتی و محرومیت زدایی با بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار در شهر و روستا‌های کردستان به بهره برداری رسید.

 طرح‌های قابل افتتاح دهه فجر در بانه شامل افتتاح مدرسه ۶ کلاسه شهید بهشتی و مدرسه ۶ کلاسه فلاحی، دیوار چینی رودخانه اصلی شهر، پروژه‌های حمل نقل و ترافیکی شهرداری، ۸ واحد مسکن مددجویی تحت پوشش بهزیستی و اصلاح شبکه و ایجاد پست هوایی بود.

در مریوان هم پل معلم، ساختمان و نصب تجهیزات ارتباطی مرز باشماق، احداث دیوار حائل بلوار زریبار، پیاده رو سازی، بتن ریزی معابر و کوچه‌های فرعی شهربرده رشه و احداث بلوار ژینگه و روشنایی طولی محور باشماق به طول ۲.۳ کیلومتر مورد بهره برداری قرار گرفت.

۶ پروژه برق رسانی، افتتاح ۹ باب منزل مسکونی مددجویان بهزیستی و ۲ باب منزل مسکونی مددجویان تحت پوشش کمیته امداد، پروژه آسفالت معابر و کوچه‌های شهر سروآباد هم از جمله طرح‌هایی بود که در سومین روز از دهه مبارک فجر در این شهرستان به بهره برداری رسید.

دهگلانی‌ها هم امروز شاهد افتتاح و بهره برداری از طرح‌های گاز رسانی به دو واحد صنعتی، بازسازی رختکن و چمن ورزشی این شهر و آغاز عملیات احداث خط لوله گاز به شهرک نیروی انتظامی و مسکن ملی بودند.

امروز همچنین به مناسبت سومین روز از دهه مبارک فجر دبستان ۳ کلاسه رحلت روستای "چروسانه " بخش مرکزی و دوواحد مسکن مددجویی بهزیستی در روستای گشکی شهرستان کامیاران افتتاح شد.

در بیجار هم راه روستایی باباسرخه، مدرسه خیر ساز یک کلاسه ده رقه پیرحسین و مدرسه دو کلاسه در روستای شیرکش سفلی از جمله طرح‌هایی بود که به مناسبت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انفلاب اسلامی مورد بهره برداری قرارگرفت.

برچسب ها: دهه فجر ، افتتاح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.