خنثی شدن توطئه‌های دشمن با همت و حضور مردم در صحنه‌ها

امام جمعه موقت شهرستان بیرجند گفت: همت و حضور مردم ایران در صحنه‌ها توطئه‌های دشمنان را خنثی کرده است.

حجت الاسلام رحیم آبادی امام جمعه موقت بیرجند در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بیرجند گفت: افراد مومن با داشتن ایمان مانع از هرگونه اقدام خلاف می‌شوند و آن گروهی که می‌توانند مردم را از اهدافشان منحرف کنند جریان نفاق هستند.

او افزود: ما در مدت ۴۵ سال انقلاب اسلامی همواره از سوی دشمنان با حربه‌ نفاق روبرو بوده‌ایم که با درایت مردم و مسئولان و رهنمود‌های رهبری این توطئه‌ها خنثی شده‌اند.

حجت الاسلام رحیم آبادی اظهار کرد: امروز برای ما آمریکا، اسرائیل و صهیونیست و تحریم‌هایی که تاکنون به ایران تحمیل کرده‌اند خطری نیست و توانستیم با همت مردم و حضور آنان در صحنه‌های مختلف انقلاب اسلامی و رهبری فرزانه انقلاب تمام تحریم‌ها و توطئه‌ها را خنثی کنیم.

امام جمعه موقت شهرستان بیرجند بیان کرد: یکی از ترفند‌ها و توطئه‌های دشمنان اسلام ایجاد بیم و ناامیدی در دل مردم است که همواره در رسانه‌های مختلف و شبکه‌های معاند واقعیت‌های جمهوری اسلامی وارونه جلوه داده می‌شود و در مورد پیشرفت‌های علمی و پزشکی، هسته‌ای، توان موشکی، قدرت نظامی و نانو ذرات که از سوی دانشمندان جوان ایرانی انجام می‌گیرد صحبتی در آن رسانه‌ها نمی‌شود.

او در آستانه فرا رسیدن یوم الله ۲۲ بهمن و حضور گسترده مردم در راهپیمایی این روز بزرگ گفت: هر قدم حضور مردم در صحنه‌های مختلف، برابر چند حج است و هرکه دل به اسلام، قرآن و پیامبر اکرم (ص) و ایران اسلامی دارد این راه را ادامه می‌دهد.

حجت الاسلام رحیم آبادی با اشاره به حضور پر شور جوانان در مراسم اعتکاف امسال گفت: حضور ۸۵ درصدی جوانان نشان از بیداری اسلامی نه تنها در ایران اسلامی بلکه در کشور‌های آزاده جهان است.

برچسب ها: امام جمعه ، نماز جمعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۶ ۲۰ بهمن ۱۴۰۲
منظورشان کدام دشمنه!!!!!