ایلان ماسک از حجم کمک‌های آمریکا به اوکراین انتقاد کرد

میلیاردر آمریکایی از لایحه سنای آمریکا برای کمک به اوکراین به جای تقویت امنیت مرز‌های جنوبی آمریکا انتقاد کرد.

ایلان ماسک، کارآفرین و میلیاردر آمریکایی از لایحه سنای آمریکا که بودجه بیشتری را برای کمک به اوکراین اختصاص می‌دهد تا حفاظت از مرز‌های جنوبی ایالات متحده در برابر مهاجران غیرقانونی، انتقاد کرد.

او در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «ادامه ارسال این همه پول به اوکراین بدون پاسخگویی و بدون بازی پایانی دیوانه کننده است.»

این اظهار نظر در پاسخ به توییت ویوک راماسوامی، نامزد سابق ریاست جمهوری آمریکا، منتشر شد که سنای آمریکا را به تلاش برای تخصیص بودجه به اوکراین به ضرر امنیت مرزی آمریکا متهم کرد.

لایحه بسته کمک به اسرائیل و اوکراین که حاوی هیچ ماده‌ای در رابطه با اقدامات امنیتی شدیدتر در مرز جنوبی ایالات متحده نبود، در ۸ فوریه در رأی گیری اولیه سنای ایالات متحده به تصویب رسید. این طرح مستلزم تخصیص بیش از ۹۵ میلیارد دلار است. بودجه اضافی از این تعداد، ۶۰.۰۶ میلیارد دلار برای حمایت از اوکراین، ۱۴.۱ میلیارد دلار برای کمک به اسرائیل پیشنهاد شد.

بسته مشابهی به ارزش بیش از ۱۱۸ میلیارد دلار، که همچنین شامل اختصاص ۲۰.۲۳ میلیارد دلار برای امنیت در مرز آمریکا با مکزیک بود، در رأی گیری اولیه در روز چهارشنبه شکست خورد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۰۵ ۲۱ بهمن ۱۴۰۲
تو هم‌آدم شدی....ترامپ گفت خرج کردیم هیچی نتیجه نداشته برامون باور نکن...همین الان دارن غارت میکنن نفت عراق ترکیه سوریه رو.....خر خودشه ...داعش هم ازافتخارات ایرانه.بیان بازم میزنیم.ایلان ماسک برو همون ریس هیت مدیره باش.زیهد تو سیاست نظر نده..رفتی فلسطین اشغالی بازم‌دیدی چطور جنایات میکنن باز اومدی دورغ گفتی بدنیا...لعنت بر کسی که بنده پول پست و مقام باشه و از حق بگزره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۷ ۲۰ بهمن ۱۴۰۲
به این بچه پولدارها توجه کنید وگرنه برای خود نمایی مثل نتانیاهو دست به کارهای غیر انسانی میزنند
آخرین اخبار