آمریکایی‌ها خطاب به پلوسی: بیشتر از اسرائیل به کمک نیاز داریم

معترضان ضد جنگ در اعتراضی از پلوسی خواستند کمک‌های بیشتری به صهیونیست‌ها ارائه نکند درحالیکه مردم آمریکا به آن کمک‌ها نیاز دارند.

اعضای گروه ضد جنگ کد پینک (Code Pink) با نانسی پلوسی بر سر لایحه‌ای در مجلس نمایندگان که به دنبال کمک به نیروهای صیونیستی به طور مستقل بود و شامل هیچ کمکی برای امنیت مرزی آمریکا نمی‌شد، مقابله کردند.

ویدئویی که توسط Code Pink، یک گروه مدافع ضد جنگ در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است، اعضای آن را نشان می‌دهد که بر سر پلوسی، رئیس سابق مجلس نمایندگان فریاد می‌زنند و از او می‌پرسند که آیا از لایحه‌ای حمایت می‌کند که ۱۷.۶  میلیارد دلار به اسرائیل کمک می‌کند.

 این لایحه بعداً در مجلس نمایندگان شکست خورد. پلوسی نیز پس از اعتراضات فعالان علیه او به این لایحه رای منفی داد. 

فعالان ضد جنگ که فعالان پلوسی را مدافع اسرائیل می نامند و او را با سوالاتی در مورد لایحه کمک تحریک کرد۶ و از او پرسید: نسل کشی آری یا نه؟ 

 یکی از اعضای این گروه گفت که آنها نمی خواهند آمریکا کمک بیشتری به رژیم صهیونیستی بفرستد، او در ادامه اضافه کرد: سانفرانسیسکو مشکلات زیادی دارد. ما به پول در خانه نیاز داریم.

این اولین بار نیست که پلوسی به دلیل حمایتش از اسرائیل مورد انتقاد قرار می گیرد. روزنامه هیل پیش از این اعلام کرد که  چندی پیش، Code Pink تظاهراتی را در خارج از خانه پلوسی در سانفرانسیسکو برگزار کرد تا خواستار آتش بس در جنگ رژیم صهیونیستی علیه غزه شود.

در یک بیانیه مطبوعاتی که اوایل این هفته منتشر شد، کد پینک این اعتراض را اعلام کرد و ائتلافی از گروه های دیگر برای اعتراض به لایحه مستقل کمک به رژیم صهیونیستی که توسط مایک جانسون، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا ارائه شده بود، به آن پیوستند.

مجلس نمایندگان روز سه شنبه لایحه اختصاص داده شده به صهیونیست‌ها را رد کرد. جمهوری خواهان سنا روز چهارشنبه به ممانعت از پیشبرد توافقنامه امنیت ملی دو حزب رای دادند، اما چاک شومر، رهبر اکثریت (D-N.Y.) گفت که قصد دارد با طرح B حرکت کند و بسته ای حاوی بودجه برای اسرائیل، اوکراین و هند و منطقه اقیانوسیه ایجاد کند. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۷ ۱۹ بهمن ۱۴۰۲
دلار بزای امریکا در حد چاپ اسکناس هزینه داره .چی میگویید
آخرین اخبار