پنج طرح عمرانی در روستا‌های مشهد به بهره برداری رسید

همزمان با دهه مبارک فجر پنج طرح عمرانی و خدماتی در روستا‌های بخش احمد آباد و مرکزی مشهد به بهره برداری رسید.

محسن داوری فرماندار مشهد در آیین واگذاری ۱۰۳ قطعه زمین طرح نهضت ملی مسکن در جمع اهالی روستای امان آباد بخش احمدآباد گفت: اگر مشکل مسکن مردم رفع شود ۶۰ درصد مشکل معیشت را برطرف کرده‌ایم.

وی افزود: تامین مسکن مردم پیش از این به عنوان وظیفه دولت در قانون اساسی و دیگر قوانین آمده و اگر امروز این وعده در حال محقق شدن است بخاطر این است اراده‌ای برای انجام وظیفه در دولت شکل گرفته است.

وی افزود: متاسفانه با وجود برخی نیاز‌های ضرورتی برخی نیاز‌ها و توقعات کاذب در جامعه شکل گرفته است که تناسبی با منابع و اولویت‌های بودجه‌ای و مدیریت کشور ندارد و همین مساله موجب بروز نارضایتی کاذب میان مردم شده است.

فرماندار مشهد تامین مسکن را جز اولویت‌های مردم و دولت دانست و گفت: با واگذاری ۱۰۳ قطعه زمین برای ساخت ۲۰۶ واحد مسکونی (در ۲ طبقه) دهیاران طی ۲ هفته پروانه ساخت را صادر کنند و برای ساخت نیز مالکان ۳.۵ میلیارد ریال تسهیلات دریافت خواهند کرد.

داوری بیان کرد: این زمین‌ها امروز در روستا‌های «امان آباد، سرغایه، گل بغرا» در بخش احمدآباد و «کشف و ده غیبی» بخش مرکزی با مساعدت بنیاد مسکن به متقاضیان واگذار شد.

بخشدار احمدآباد نیز گفت: همچنین امروز روکش آسفالت جاده روستایی عبدالمجید - فریزی با اعتبار ۸۰ میلیارد ریال به مناسبت دهه فجر اجرا و به بهره برداری رسید.

مجید بیکی افزود: حدود پنج هزار مترمربع آسفالت و زیرسازی معابر روستای عارفی با اعتبار دهیاری و تخصیص قیر بهره برداری شد.

وی گفت: ۲ طرح مهم گازرسانی به روستا‌های عارفی و گازرسانی به روستا‌های «بالندر و کرتیان» که در مناطق کوهستانی قرار دارند با اعتبار ۱۱۰ میلیارد ریال به ثمر نشست و مردم این روستا‌ها از نعمت گاز بهره‌مند شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.