محکومیت اقدام تروریستی دولت آمریکا در داخل خاک عراق

سخنگوی وزارت امور خارجه اقدام تروریستی دولت آمریکا در داخل خاک عراق که منجر به شهادت چند نفر از نیروهای مقاومت شد، را شدیدا محکوم کرد.

ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان اقدام تروریستی دولت آمریکا در داخل خاک عراق که منجر به شهادت چند نفر از نیرو‌های مقاومت در برابر تروریسم از جمله ابوباقر الساعدی از فرماندهان ارشد مبارزه با تروریسم و داعش گردید را شدیدا محکوم و آن را مصداق بارز تروریسم دولتی آمریکا و نیز «نقض حاکمیت ملی» و «تمامیت ارضی عراق» و مخالف قوانین و مقررات بین‌المللی دانست.

سخنگوی دستگاه دیپلماسی تاکید کرد اقدام متجاوزانه نیرو‌های تروریستی سنتکام در بغداد، در راستای تداوم حمایت تمام عیار دولت آمریکا از جنایت‌های رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم فلسطین انجام شد. 

کنعانی ضمن تبریک و تسلیت به ملت و دولت عراق و خانواده‌های این شهدای گرانقدر، تداوم اینگونه ماجراجویی‌ها توسط آمریکا را تهدیدی برای صلح و امنیت منطقه‌ای و بین‌المللی دانست. 

سخنگوی وزارت امور خارجه بار دیگر بر مسؤلیت جامعه جهانی و نیز شورای امنیت سازمان ملل متحد در پیشگیری از اقدامات و حملات غیرقانونی و یکجانبه آمریکا در منطقه و پیشگیری از توسعه دامنه‌های بحران و بی‌ثباتی تاکید کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۲ ۱۹ بهمن ۱۴۰۲
از سال 1393 تاکنون بیش از 999 هزار بار در رسانه های اعلام کرده ام که ائتلاف بین المللی به سرکردگی آمریکا از تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی در عراق همه جانبه کمک، حمایت و پشتیبانی نظامی می کند ولی اما متأسفانه سران عراق و هم مسئولان اقلیم کردستان عراق هیچ توجه نکردند و هنوز هم توجه نمی کنند چرا؟

از سال 1393 تاکنون بیش از 999 هزار بار در رسانه های اعلام کرده ام که ائتلاف بین المللی به سرکردگی آمریکا از تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی در سوریه همه جانبه کمک، حمایت و پشتیبانی نظامی می کند ولی اما متأسفانه سران سوریه هیچ توجه نکردند و هنوز هم توجه نمی کنند چرا؟
Iran (Islamic Republic of)
حضور نیروهای تروریست آمریکایی در عراق از سال 2003 تاکنون غیر قانونی است و هم نقض قوانین بین المللی بوده است.
۱۸:۵۱ ۱۹ بهمن ۱۴۰۲
حضور نیروهای نظامی آمریکا درعراق و سوریه و یمن غیر قانونی است و هم نقض قوانین بین المللی است.
نیروهای آمریکایی حق حضور در سوریه و عراق و یمن را ندارند.

حضور نیروهای نظامی انگلیس درعراق و سوریه و یمن غیر قانونی است و هم نقض قوانین بین المللی است.
نیروهای انگلیسی حق حضور در سوریه و عراق و یمن را ندارند.

آمریکا جنایتکار مسئول گسترش جنگ در منطقه است.
انگلیس جنایتکار مسئول گسترش جنگ در منطقه است.
اسرائیل جنایتکار مسئول گسترش جنگ در منطقه است.

حملات آمریکا به سوریه و عراق، برای حمایت از اسرائیل و داعش است.

حملات آمریکا را که نقض آشکار قوانین بین‌المللی است
که حملات هوایی آمریکا به طور خاص برای شعله‌ور کردن درگیری در منطقه طراحی شده است.

شورای امنیت سازمان ملل خیانتکار حملات آمریکا جنایتکار به سوریه و عراق را بررسی نمی کند و از سال 2011 تاکنون هم برای همه مردم سوریه، عراق، منطقه و جهان ثابت شده است.

روسیه خواستار بررسی فوری حملات آمریکا به سوریه و عراق در شورای امنیت شد/ واین در حالی است که شورای امنیت سازمان ملل خیانتکار از سال 2003 تاکنون شریک جرم تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیر انسانی آمریکا جنایتکار در عراق بوده است.

روسیه خواستار بررسی فوری حملات آمریکا به سوریه و عراق در شورای امنیت شد/ واین در حالی است که شورای امنیت سازمان ملل خیانتکار از سال 2011 تاکنون شریک جرم تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیر انسانی آمریکا جنایتکار در سوریه و عراق بوده است.

حملات آمریکا به سوریه و عراق ناقض منشور ملل متحد است.

حضور نیروهای تروریست آمریکایی در عراق از سال 2003 تاکنون غیر قانونی است و هم نقض قوانین بین المللی بوده است.
Iran (Islamic Republic of)
حمله هوایی آمریکا در بغداد و ترور فرمانده مقاومت، اجرای قانون جنگل بود
۱۸:۵۰ ۱۹ بهمن ۱۴۰۲
حمله هوایی آمریکا در بغداد و ترور فرمانده مقاومت، اجرای قانون جنگل بود
اگر آمریکا جنایتکار هم نگران تشدید تنش است، باید حمایت خود را از عربستان سعودی، امارات، بحرین، رژیم کودک کش صهیونیستی تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی قطع کند.
پایگاه نظامیان اشغالگر آمریکایی در نزدیکی فرودگاه اربیل غیر قانونی است و هم نقض قوانین بین المللی بوده است. حضور نظامیان آمریکایی در اربیل نقض حاکمیت عراق بوده است.
آمریکا جنایتکار به جای حمله به تاسیسات نظامی متعلق به کتائب حزب‌الله و سایر گروه‌های مقاومت، جنگ غزه را متوقف کند.
آمریکا جنایتکار از سال 2001 تاکنون از تروریسم برای بی‌ثباتی در منطقه استفاده می‌کند.
آمریکا جنایتکار از سال 2003 تاکنون از القاعده برای بی‌ثباتی در عراق و منطقه استفاده می‌کند.
آمریکا جنایتکار از سال 2011 تاکنون از داعش برای بی‌ثباتی در سوریه و عراق و منطقه استفاده می‌کند.
بایدن باید نیرو‌های تروریست آمریکایی را از خاورمیانه خارج کند.
جو بایدن جنایتکار از 15 مهرماه تاکنون شریک جرم بحران انسانی غزه است.

تجاوز رژیم صهیونیستی به سوریه «جنایت علیه بشریت» است
اگر جامعه جهانی اقدامات مجرمانه رژیم اشغالگر اسرائیل را متوقف نکند، این مسئله تل آویو را به ارتکاب جنایات بیشتر تشویق می‌کند.
داعش ارتباط واضحی با رژیم صهیونیستی دارد و این گروه تروریستی جنایت اخیر خود را در فاصله زمانی بسیار نزدیک با تجاوز رژیم اشغالگر مرتکب شد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۰ ۱۹ بهمن ۱۴۰۲
حمله هوایی آمریکا در بغداد و ترور فرمانده مقاومت، 100 درصد فقط به خاطر ناتوانی، کوتاهی و سکوت سازمان های بین المللی بوده است. سازمان های بین المللی از سال 2003 تاکنون شریک جرم تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی آمریکا و انگلیس و مزدورانشان در عراق بودن و هنوز هم هستند.
آخرین اخبار