مدودف: جنگ میان روسیه و ناتو آخرالزمانی خواهد بود

رئیس جمهور پیشین روسیه از آمادگی مسکو برای دفاع از تمامیت ارضی خود با کلاهک‌های هسته‌ای خبر داد.

جنگ اوکراین در ۲۴ فوریه ۲۰۲۲ درپی تلاش غرب برای گسترش سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) به مرز‌های روسیه آغاز شد. گرچه تاکنون آمریکا و متحدانش تنها به تحریم روسیه و ارسال گسترده تسلیحات و کمک‌های مالی و لجستیکی به اوکراین اکتفا کرده‌اند، اما همواره این خطر وجود دارد که اشتباهات محاسباتی باعث رویارویی دو دارنده بزرگ تسلیحات هسته‌ای در جهان شود. 

به گزارش تله تریدر، دمیتری مدودف، معاون رئیس شورای امنیت ملی روسیه و رئیس جمهور پیشین این کشور امروز (چهارشنبه) رویارویی احتمالی میان روسیه و سازمان ناتو را جنگ آخرالزمانی دانست. 

بر این اساس، مدودف در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر) سابق در این باره نوشت: اگر جنگ میان مسکو و سازمان ناتو رخ دهد، این یک جنگ آخرالزمانی خواهد بود. این جنگ همانند یک عملیات نظامی ویژه (همانند اوکراین) نخواهد بود و در سنگر‌ها (به صورت جنگ کلاسیک) انجام نخواهد شد. 

وی در این پیام خاطر نشان کرد: در این جنگ احتمالی موشک‌های بالستیک و کروز با کلاهک‌های ویژه برای حفاظت از تمامیت ارضی کشورمان استفاده خواهد شد. 

مدودف در ادامه با اشاره به برگزاری انتخابات در آمریکا و سایر کشور‌های غربی، افزود: من به سیاستمداران غربی توصیه می‌کنم حقیقت تلخ را به رای دهندگان بگویند، نه اینکه آن‌ها را به عنوان احمق‌های بی مغز به حال خود رها کنند و شعار دروغین آمادگی برای جنگ با روسیه را سر دهند. 

مسکو دارنده بیشترین کلاهک هسته‌ای در جهان است و براساس دکترین هسته‌ای این کشور، حمله به خاک روسیه اجازه استفاده از بمب هسته‌ای را به رئیس جمهور این کشور می‌دهد.

برچسب ها: جنگ اوکراین ، روسیه ، ناتو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۴ ۱۹ بهمن ۱۴۰۲
اونوقت قدقدف خودش کجا میره؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۱۱ ۱۹ بهمن ۱۴۰۲
روسیه مقتدر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۳۱ ۱۹ بهمن ۱۴۰۲
سران جنایتکار روسیه بابد اعدام شوند.
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۱:۰۹ ۱۹ بهمن ۱۴۰۲
همچنین خران جنایتکار آمریکا ونوچه هاشون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۱۸ ۱۹ بهمن ۱۴۰۲
آمریکا فکر کرده دوران جنگ دوم جهانیه و فقط خودش بمب اتمی داره
آخرین اخبار