وزیر آموزش و پرورش مطرح کرد؛

معلمان، شایسته بالاترین تکریم‌ها و تقدیر‌ها

رضا مراد صحرایی گفت: معلمان کسانی هستند که آینده ما را معماری می‌کنند.

رضا مراد صحرایی، وزیر آموزش و پرورش ضمن تبریک عید مبعث در مراسم اختتامیه اولین دوره بین‌المللی جایزه معلم گفت: باور من این است که شکوفایی آینده هر جامعه‌ای به اندازه میزان منزلت کنونی معلمان آن جامعه است. هرچه شان و منزلت معلم بالاتر باشد آینده آن جامعه آینده‌ای بهتر، شکوهمند‌تر و درخشان‌تر است. شکوفایی آینده هر جامعه‌ای به اندازه میزان منزلت کنونی معلمان آن است‌.

وی افزود: خود را برگزیده می‌دانیم که از بین همه مشاغلی که هر کسی در حیات خود انتخاب می‌کند، ما نه این‌که شغل معلمی را انتخاب کرده باشیم بلکه برای این شغل انتخاب شده‌ایم و فرق معلمی با دیگر مشاغل همین است.

وزیر آموزش و پرورش گفت: یکی از ویژگی‌های معلم روشنگری و آگاهی بخشی است. معلم این مقام ویژه را از آن جهت پیدا کرده که با جهل و نادانی می‌جنگد. معلم کسی است که ماموریتش از بین بردن ریشه دردهای بی‌درمان بشریت است. درد بی درمان جهل است و معلم کسی است که با جهل مبارزه می‌کند.

وی ادامه داد: اجتماع حاضر یک پیام مهم دارد و آن این است که معلمان، شایسته بالاترین تکریم‌ها و تقدیرها هستند. معلمان کسانی هستند که آینده ما را معماری می‌کنند و هویت آینده ما را می‌سازند و از این رو بر دست آن‌ها باید بوسه زد و آن‌ها را تکریم کرد تا خوب بسازند، آینده‌ای را که می‌سازند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۷ ۰۱ اسفند ۱۴۰۲
ای کاش حقوق معلمان مدارس غیرانتفاعی را به اندازه حقوق معلمان دولتی و رسمی میدادن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۷ ۲۱ بهمن ۱۴۰۲
ای کاش معلمان هم مثل کارمندای صدا و سیما حقوق دریافت می کردند تا شان و منزلت می یافتند
Iran (Islamic Republic of)
مهسا نصیری
۱۳:۰۲ ۱۹ بهمن ۱۴۰۲
ای کاش به شرکت کنندگان یه لوح تقدیر میدادین با امضای وزیر یا فردی که در سازماندهی برامون امتیاز باشه عکس تندیس که فرستاده شده در امتیاز تاثیری نداره
آخرین اخبار