صرف ۱۷۳ میلیارد ریال اعتبار برای ۷ طرح مهارت‌آموزی و اشتغال آفرینی

برای افتتاح ۷ طرح مهارت‌آموزی و اشتغال آفرینی، ۱۷۳ میلیارد ریال از محل اعتبارات دولتی و اعتبارات سفر استانی رئیس‌جمهور و هیئت دولت هزینه شده است.

همزمان با دهه فجر هفت طرح مهارت‌آموزی و اشتغال آفرینی به صورت ویدئوکنفرانس با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در چهارمحال و بختیاری راه‌اندازی شد.

علیرضا کریمزاده مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای چهارمحال و بختیاری گفت: این طرح‌ها بهسازی و نوسازی کارگاه تراشکاری مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرکرد، احداث دپارتمان آموزش تخصصی جوش هفشجان و تجهیز کارگاه‌های آموزش جوشکاری مرکز هفشجان، افتتاح ۴۵ آموزشگاه آزاد، چهار مرکز جوار کارگاهی، مرکز سنجش متمرکز مراقبت و زیبایی، مرکز سنجش متمرکز صنایع غذایی در استان، تکمیل حصار کشی مرکز شلمزار هستند.


بیشتر بخوانید


وی افزود: برای افتتاح این طرح‌ها ۱۷۳ میلیارد ریال از محل اعتبارات دولتی و همچنین اعتبارات سفر استانی رئیس‌جمهور و هیئت دولت هزینه شده است.

کریمزاده با اشاره به اینکه احداث سوله و کارگاه‌های آموزش جوشکاری در مرکز تخصصی جوش هفشجان با زیربنای بیش از هزار و ۵۰ متر مربع از محل اعتبارات سفر رئیس‌جمهور و وزارت نفت احداث شده است، گفت: برای اجرای عملیات ساخت این مرکز ۱۵۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

وی ادامه داد: کارگاه تراشکاری مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای مرکز شهرکرد در زمینی به مساحت ۴۵۰ مترمربع با اعتباری سه میلیارد ریال نوسازی شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار