تذکر استاندار اردبیل در خصوص اقدام جدی دستگاه‌ها برای حل مسأله ترافیک شهر

استاندار اردبیل خواستار ورود عملیاتی حوزه‌های مرتبط و تدوین برنامه در گام اول برای رفع معضل ترافیک در ۵ محور پرترافیک هسته شهر شد.

سیدحامد عاملی در شورای ترافیک استان اردبیل گفت: برای حل مشکل جدی ترافیک اردبیل، باید همه بخش‌های مختلف مسؤولانه و عملیاتی وارد اقدام شوند تا با شناسایی مسأله و کنار هم قرار دادن ظرفیت‌ها، در راستای رفع معضل ترافیک برنامه‌ریزی شود.

استاندار اردبیل با تأکید بر تشکیل کمیته‌ای تحت مدیریت فرمانداری اردبیل، افزود: با انتخاب ۵ محور پرترافیک در هسته شهر اردبیل، اقداماتی که در حوزه‌های مختلف اعم از پلیس، شهرداری و حتی اقدام مردم نیاز است، اعلام و اعمال شود.

به گفته او، توجه به فعال‌سازی پارک‌بان‌ها، اعمال محدودیت برای ترددهای غیرضروری در نقاط پرترافیک با تعیین معیارهای منطقی و قابل اندازه‌گیری با هدف مدیریت ترافیک سرگردان، سامان‌دهی ایستگاه‌های اتوبوس، نظارت تاکسی‌رانی در ارائه خدمات تاکسی‌ها، یک‌طرفه کردن برخی نقاط و سامان‌دهی برخی وانت‌بارهای میوه‌فروش که به‌صورت مورب خیابان را اشغال می‌کنند، از جمله اقدامات لازم در مدیریت ترافیک است.

عاملی بیان کرد: با توجه به نزدیک شدن به روزهای پایانی سال و شلوغی خیابان‌ها به‌دلیل حضور مردم برای خرید، اجرای برنامه فوری در جهت کنترل ترافیک و نظم‌بخشی به عبور و مرور ضروری است.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.