پارکینگ‌های اردبیل مکانیزه می‌شوند

شهردار اردبیل گفت: در راستای تلاش برای بهبود خدمات شهری، کلیه پارکینگ‌های شهر اردبیل به سیستم‌های مکانیزه مجهز می‌شوند.

محمود صفری گفت: پارکینگ‌های شهرداری اردبیل به سیستم‌های مکانیزه تجهیز خواهند شد که با اجرای این طرح به دنبال ارتقای کیفیت خدمات‌رسانی هستیم.

شهردار اردبیل افزود: پارکینگ‌های سطح شهر به مرور زمان به سیستم‌های مکانیزه مجهز می‌شوند که این کار می‌تواند در روان‌سازی ترافیک مؤثر باشد.

او با اشاره به ایجاد زیرساخت‌های اجرای این طرح گفت: در راستای ایجاد زیرساخت‌ها، نصب تابلوهای ظرفیت پارکینگ، سنسورهای تشخیص، راه‌بند، دوربین‌های پلاک‌خوان، دوربین‌های کنترل بار، نصب دستگاه ارائه خدمات کارت و نصب نمایشگر، اختصاص شماره کارت به خودروها با استفاده از ریدر رومیزی و شناساندن آن به سامانه مدیریت هوشمند پارکینگ توسط کارشناسان سازمان فناوری و ارتباطات شهرداری در حال انجام است.

صفری هوشمندسازی پارکینگ خودرو را ضروری دانست و در راستای مکانیزه کردن پارکینگ‌های خودرو، از آغاز اجرای کیف پول شهروندی در اردبیل خبر داد.

او با بیان اینکه برای آغاز طرح، پارکینگ میدان میوه و تره‌بار در حال آماده‌سازی است که مرور زمان سایر پارکینگ‌ها هم مکانیزه خواهند شد، بیان کرد: ایمنی این پارکینگ‌ها بسیار بالا است و کنترل ترافیک به راحتی صورت می‌گیرد و دیگر نیازی نیست که افراد برای پارک خودرو ساعت‌ها به دنبال مکان مناسب و امن باشند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.