رئیس سازمان بسیج مستضعفین از مناطق حاشیه‌ای شهر زاهدان بازدید کرد

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با حضور در مناطق حاشیه‌ای شهر زاهدان مرکز سیستان و بلوچستان از نزدیک اقدامات انجام شده از سوی بسیج در این مناطق را بازدید کرد.

 سردار غلامرضا سلیمانی در حاشیه بازدید از مناطق حاشیه‌ای شهر زاهدان ضمن ابراز خرسندی از حضور در میان مردم خونگرم سیستان و بلوچستان اظهار کرد: در حاشیه شهر زاهدان در زمینه فاضلاب اتفاقات بسیار خوبی صورت گرفته اما باید تلاش شود تا به همین اندازه بسنده نشده و در زمینه های مختلف پیشرفت صورت بگیرد.

وی افزود: فاضلاب مساله بسیار مهمی بود که معضلات بسیاری را برای این مردم رقم زده بود که با همت نگاه جهادی و بسیجی این معضل برطرف شد.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: ما باید تلاش کنیم تا سایر معضلات این مردم در زمینه های مختلف از جمله اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی را نیز با همین نگاه رفع کنیم.

وی تاکید کرد: همراه کردن مردم این مناطق برای رفع معضلات بسیار می تواند راهگشا و چاره ساز باشد؛ پس تلاش کنید هر چه می شود خود مردم را به میدان بیاورید.
سردار سلیمانی همچنین در خصوص ساخت بناهای مذهبی در این مناطق افزود: اقدامات صورت گرفته در خصوص ساخت مکان مذهبی و فرهنگی بسیار ارزشمند است و قطعا ثمرات زیادی را برای این مردم به همراه خواهد داشت.
وی تصریح کرد: طرح هایی که بسیج از گذشته شروع کرده و برادرانمان در سپاه سلمان سیستان و بلوچستان پیگیری کرده‌اند به ثمر برسد تا خدمتی شایسته به مردم این منطقه صورت بگیرد.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین خاطرنشان کرد: از تلاش های همه عزیزانی که در این مناطق زحمت می کشند تشکر می کنم و از خداوند برای آنان اجر و پاداش دنیوی و اخروی خواستارم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار