بارش برف و باران و کولاک در بسیاری از محور‌های مواصلاتی کرمانشاه

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه از بارش برف و باران و کولاک در بسیاری از محور‌های مواصلاتی استان خبر داد و گفت : نیرو‌های راهداری در حال برف‌روبی محور‌ها هستند.

سیدشهرام کهریزی سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه با اشاره به بارش شدید برف و باران در اکثر محور‌های استان، گفت : در حال حاضر بارش برف شدید و کولاک را در محور پاوه به نوسود و نودشه (سه راهی شهدا) داریم.

وی ادامه داد: به علاوه در محور‌های روانسر به پاوه، بیستون به سنقر (گردنه مله ماس)، صحنه به سنقر (دهلق)، دالاهو به سرپل ذهاب، اسلام آبادغرب به کرمانشاه، سه راهی نهاوند، قزانچی به کامیاران و ... برف شدید در حال بارش است.

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کرمانشاه از بارش شدید باران در محور کرمانشاه به اسلام آبادغرب (چهار زبر) نیز خبر داد.

کهریزی با بیان اینکه نیرو‌های راهداری در حال عملیات برف روبی و نمک پاشی در محور‌ها هستند، خاطرنشان کرد: کلیه محور‌های مواصلاتی باز بوده و تردد در جریان است.

به گفته این مسئول، در ۲۴ ساعت گذشته بالغ بر ۴۰۰ کیلومتر برف روبی و ۱۱ مورد ریزش برداری در محور‌های مواصلاتی استان انجام شده است.

وی از آماده‌باش ۴۵۰ نیروی راهداری و ۴۶ راهدارخانه در استان خبر داد و تاکید کرد: توصیه می‌کنیم افراد از تردد غیرضروری در محور‌ها خودداری کرده و قبل از ورود به جاده حتما با سامانه ۱۴۱ تماس بگیرند و از وضعیت محور‌ها مطمئن شوند.

بارش شدید برف در پاوه

فرماندار شهرستان پاوه از بارش شدید برف در این شهرستان و خصوصا در سه راهی شهدا و به سمت دهستان "شرام" خبر داد که ارتفاع برف در این منطقه به ۷۰ سانتی‌متر رسیده و گفت: در محور‌های شمشیر و سریاس نیز بارش ۳۵ سانتی متری برف گزارش شده، اما میزان بارش برف در سطح شهر پاوه نزدیک به ۱۵ سانتی‌متر است.

علیرضا حیدری با بیان اینکه مشکلی برای تردد در محور‌های این شهرستان وجود ندارد، افزود: با برف روبی مستمری که توسط نیرو‌های راهداری انجام شده در حال حاضر راه هیچ روستایی مسدود نیست.

وی تاکید کرد: با وجود بارش برف و برودت هوا، هیچ مشکلی به لحاظ قطع و یا افت فشار گاز نداشتیم و برق و آب نیز برقرار است.

به گفته فرماندار پاوه، به دلیل برودت هوا و بارش برف مدارس همه مقاطع تحصیلی این شهرستان در نوبت بعدازظهر امروز (۱۶ بهمن) غیرحضوری شده است .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار