اجرایی شدن تحریم‌های آمریکا علیه شهرک‌نشینان از سوی بانک‌های صهیونیست

بانک‌های رژیم صهیونیستی تحریم‌های آمریکا علیه شهرک‌نشینان صهیونیست را اجرایی می‌کنند.

توحش بی حد و حصر شهرک نشینان صهیونیست علیه فلسطینیان ساکن کرانه باختری به میزانی افزایش یافته است که حتی آمریکا، بزرگترین حامی جنایات اسرائیل نیز برای حفظ وجه خود مجبور به اعمال تحریم‌های نمادین علیه برخی از این شهرک نشینان شده است. این در حالی است که اجرایی شدن این تحریم‌ها اکنون محل منازعه در سرزمین‌های اشغالی است. 

به گزارش الجزیره، بانک‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند علی رغم فشار‌های احزاب راستگرا و وزرای کابینه از جمله بتسالل اسموتریچ، وزیر دارایی اسرائیل، تحریم‌های اعمال شده علیه چهار اسرائیلی از سوی آمریکا را اجرایی می‌کند. 

بانک مرکزی رژیم صهیونیستی با صدور بیانیه‌ای در این باره تاکید کرد: اجتناب از اجرایی کردن چنین تحریم‌هایی می‌تواند بانک‌ها را با خطر جدی مواجه سازد که شامل خطرات پولشویی، مبارزه با تامین مالی تروریسم، خطرات قانونی، و خطرات شهرت می‌شود. 

هاپولیم پولیتا، یکی از دو بانک بزرگ رژیم صهیونیستی، اعلام داشت این بانک به تحریم‌های بین المللی احترام گذاشته و به هر اقدام قانونی پایبند خواهد بود. 

با این حال، این بانک از اظهار نظر درباره مورد بخصوص در این رابطه از جمله تحریم‌های اتباع صهیونیست توسط آمریکا اجتناب کرد. 

گرچه بانک لومی لامی تا، یکی دیگر از بانک‌های رژیم صهیونیستی در این باره سکوت کرده است، اما ینون لوی، یکی از شهرک نشینان صهیونیست تحت تحریم‌های آمریکا به رادیو کان اعلام کرد بانک لومی لامی تا حساب تجاری و شخصی من را مسدود کرده و مانع برداشت از حسابم شده است. 

دیوید چای چاسدای، یکی دیگر از شهرک نشینان صهیونیست تحت تحریم‌ها به دلیل توحش علیه فلسطینیان در کرانه باختری نیز اعلام داشت حسابش در بانک پستال بلوکه شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۷ ۱۷ بهمن ۱۴۰۲
آمریکا از چی ترسیده چون عمرا اسراییلیا رو تحریم نمیکرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۳ ۱۶ بهمن ۱۴۰۲
میگن یک آقای سوسول با خانم سوسولش در خیابان راه می رفتند، یکنفر به زنش متلک گفت، به شوهرش گفت به من توهين کرد نمی خواهی کاری بکنی؟ این هم رفت و به شخص اهانت کننده گفت بد بد. زنش گفت هوشی بس کشتیش. این بازی‌های آمریکایی ها هم همین طور است. برای فریب افکار عمومی جهان چند شخص نامعلوم خونخوار صهیونیست را ظاهرا تحریم می کند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۷ ۱۶ بهمن ۱۴۰۲
بازی مسخره برای فریب افکار عمومی جهان
آخرین اخبار