احداث و روکش آسفالت ۲۳۸ کیلومتر راه روستایی

۲۳۸ کیلومتر راه روستایی در چهارمحال و بختیاری احداث و روکش آسفالت شده است.

روح الله غلامی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری گفت: طی سه سال گذشته ۱۹ میلیارد و ۶۶۵ میلیون ریال اعتبار در بخش‌های مختلف راهداری این استان هزینه شده است.

وی افزود: با توجه به وسعت راه‌های روستایی این استان با همت دولت سیزدهم ۲۳۸ کیلومتر راه روستایی در چهارمحال و بختیاری احداث و یا روکش آسفالت شده است.

غلامی اظهار کرد: تا پایان سال ۱۴۰۰ تنها ۲۲ کیلومتر در حوزه راه‌های روستایی احداث و روکش آسفالت انجام شده بود که این رقم در سال ۱۴۰۱ به ۹۱ کیلومتر و در امسال نیز به ۱۲۵ کیلومتر افزایش یافت.

وی ادامه داد: تلاش می‌شود با توجه به اهمیت راه‌های روستایی چهارمحال و بختیاری تا پایان سال این رقم به دوبرابر افزایش یابد.

غلامی گفت: در مدت سه سال گذشته ۳۸۰ کیلومتر روکش گرم، حفاظتی، بهسازی ولکه‌گیری راه‌های شریانی و اصلی انجام شده است.


بیشتر بخوانید


وی اظهار کرد: از این میزان آسفالت و بهسازی راه‌های اصلی ۹۹ کیلومتر مربوط به سال ۱۴۰۰، ۱۰۵ کیلومتر در سال ۱۴۰۱ و ۱۷۶ کیلومتر مربوط به امسال است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری گفت: در بخش ساخت و آسفالت راه‌های روستایی در مدت سه سال گذشته ۱۴ میلیارد و ۱۸۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

غلامی اضافه کرد: از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون با هزار و ۸۵ میلیارد ریال اعتبار ۴۶ مورد تعمیرات ابنیه فنی، دیوار حائل و پل انجام و همچنین ۱۶ نقطه حادثه خیز نیز از محور‌های ارتباطی استان حذف شده است.

وی ادامه داد: نوسازی و خرید هفت دستگاه ماشین آلات راهداری، خرید هشت دستگاه تجهیزات، ۲۵ مورد نیز تعمیرات اساسی ماشین آلات انجام شده است.

غلامی، نصب ۷۵ دستگاه دوربین و تجهیزات هوشمند جاده‌ای، ۴۹ باب راهدارخانه، تعمیر و تجهیز ساختمان‌های اداری، تعمیر و تجهیز پنج ساختمان پاسگاه پلیس راه، تعمیر و تجهیز پایانه بار ۲۶ آذر شهرکرد و احداث سه رمپ ورود و خروج مجتمع بین راهی از دیگر اقدامات انجام شده در بخش راهداری در سه سال گذشته بیان کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار