افتتاح نمایشگاه مدرسه انقلاب در ۷۲۰ مدرسه آذربایجان شرقی

همزمان با دهه فجر، نمایشگاه مدرسه انقلاب در ۷۲۰ مدرسه آذربایجان شرقی افتتاح شد.

در این نمایشگاه‌ها وقایع و اتفاقات قبل از انقلاب، مقاومت، دستاورد‌های و پیشرفت‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی و برنامه‌ها و آینده انقلاب در قالب غرفه‌هایی را برای آشنایی دانش آموزان ارائه شده است.

استاندار آذربایجان شرقی در مراسم افتتاح نمایشگاه مدرسه انقلاب در تبریز از دانش آموزان به عنوان آینده سازان حقیقی کشور یاد کرد و گفت: پایه ریزی تضمین آینده انقلاب از مدارس است و تربیت نیروی انسانی کارآمد در مدارس صورت می‌گیرد.

رحمتی تصریح کرد: آینده کشور در گرو ساختن ذهن دانش‌آموزان و تربیت نیروی انسانی خودساز و صالح است.

 وی ساختن نظام فکری منسجم در دانش آموزان در چهارچوب اندیشه امامین انقلاب و مکتب شهدا ضروری دانست و افزود: طراحی و تقویت نظام فکری کارآمد اسلامی در کنار درس و تخصص و رشد علمی و پژوهشی دانش‌آموزان ضرورت دارد.

 استاندار آذربایجان شرقی در کنار انسجام فکری، بر توجه دانش آموزان به تعالی روحی و حضور و اقدام آن‌ها در میدان تاکید و دانش آموزان را به مباحثه و گفتگو و معرفت افزایی توصیه کرد.

 وی همچنین با بیان اینکه دشمن از نبود اطلاعات و ضعف آگاهی سوء استفاده می‌کند آگاهی دادن، اطلاع رسانی، گزارش دهی و پاسخ دهی به مردم را از وظایف اصلی مدیران و کارگزاران عنوان کرد.

 سعادتی مدیرکل آموزش و پرورش استان هم توجه به موضوع تبیین را از رویکرد‌های جدید نظام تعلیم و تربیت برشمرد و افزود: سیاست وزارت آموزش و پرورش در حوزه پرورشی سپردن امور به تشکل‌های دانش آموزی و تبیین انقلاب و شناخت تاریخ توسط خود دانش آموزان است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.