ابلاغ شکوائیه جعلی، ۲۹۵ میلیون ریال آب خورد

فرمانده انتظامی سیرجان گفت: فردی که اقدام به برداشت ۲۹۵ میلیون ریال از حساب یک سیرجانی به بهانه ابلاغ شکوائیه کرده بود، شناسایی شد.

سرهنگ جواد خواجه پور گفت: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر اینکه از طریق یک کانال در فضای مجازی وارد لینکی در خصوص ابلاغ شکوائیه شده است؛ اما بعد از ورود به لینک مبلغ ۲۹۵ میلیون ریال از حساب بانکی وی برداشت شده بررسی موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

وی افزود: با استعلامات انجام شده مشخص شد درگاه و مالک کارت بانکی مقصد که این وجه به آن واریز شده در یکی از استان‌های مرکزی کشور است که فورا طی هماهنگی قضایی حساب متهم مسدود و با اقدامات صورت گرفته متهم شناسایی و این وجه به حساب شاکی عودت داده شد.

فرمانده انتظامی سیرجان در این خصوص به شهروندان توصیه کرد: هرگز تحت تاثیر وعده‌های واهی برنده شدن در مسابقات، واریز سود سهام عدالت، سامانه ثنا و ابلاغیه قضایی، خرید ارزان و زیر قیمت بازار که با استفاده از لینک‌های جعلی در شبکه‌های اجتماعی تبلیغ می‌شوند به طمع نیفتند و در صورت مواجهه با این گونه موارد مشکوک از طریق سایت پلیس فتا به نشانی www.cyberpolice.ir آن را مطرح و پیگیری کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار