دستگاه قضایی حامی تولیدکنندگان مواد غذایی

رئیس حوزه قضایی زرند با بیان اینکه ملاک عمل برای دستگاه قضایی قانون است، گفت: با همکاری و همراهی دستگاه‌های اجرایی باید شرایط لازم برای تولید کنندگان فراهم شود.

ابوالفضل فرحبخش در دیدار با باقری رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان گفت: تمام سعی و تلاش دستگاه قضایی ایجاد شرایط آرام برای تولید کنندگان است و در این زمینه همکاری دستگاه قضایی با جهاد کشاورزی به منظور پیشگیری از تغییر کاربری اراضی زراعی و باغی، حمایت از اقتصاد و امنیت غذایی شهروندان و رونق تولید در بخش کشاورزی خواهد بود.

وی با مثبت ارزیابی کردن عملکرد اداره جهاد کشاورزی شهرستان زرند، مدیر این اداره را فردی مسئولیت پذیر دانست و افزود: دستگاه قضایی برای پیشگیری از جرائم و آسیب‌های اجتماعی، ضمن مطالبه گری، بیشترین تعامل و همکاری را با دستگاه‌های اجرایی خواهد داشت و در این راستا همکاری موفق جهاد کشاورزی با دستگاه قضایی منجر به کاهش ورودی چندصد پرونده به دستگاه قضایی و حل مشکل شهروندان در شهرک امام سجاد شده است.

فرحبخش تصریح کرد: بر این اساس با تغییر مسیر انتقال آب از آسیب و تخریب منازل شهروندان جلوگیری شد که این مهم بایستی به الگویی برای دیگر بخش‌ها تبدیل شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.