برگزاری مسابقات ورزشی کارکنان دولت در خراسان جنوبی

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی از برگزاری مسابقات ورزشی کارکنان دولت در استان خبر داد.

ربیعی مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی با اشاره به حضور ۲۲۵ تیم در پنجمین دوره از مسابقات ورزشی کارکنان دولت گفت: کارکنان دستگاه‌های اجرایی استان در این دوره از رقابت‌ها در هفت رشته ورزشی از قبیل مهارت‌های چالشی، تنیس روی میز، فوتبال گل کوچک، والیبال، شنا، داژبال و شطرنج در ۲ بخش بانوان و آقایان با یکدیگر رقابت می‌کنند که برای جانبازان و توانیابان نیز، رشته شطرنج پیش بینی شده است.

او  به اهمیت ورزش در بین کارمندان دولت اشاره کرد و افزود: تندرستی و سلامت با ورزش محقق می‌شود و کارمندانی که به ورزش و فعالیت بدنی مشغول هستند بهره وری بیشتری در امورات اداری خواهد داشت، به همین منظور شعار پنجمین دوره مسابقات کارکنان دولت کارمند تندرست، کارمند اثربخش است.

ربیعی با اشاره به نحوه برگزاری این رقابت‌ها اظهار کرد: این مسابقات در ۳ مرحله شهرستانی، استانی و کشوری برگزار و نفرات برتر هر یک از رشته‌های ورزشی در مسابقات کشوری شرکت می‌کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی بیان کرد: مرحله استانی این دوره از مسابقات ورزشی کارکنان دولت ۲۸ دی آغاز و در مجموع هزار ورزشکار، داور، مربی و عوامل اجرایی حضور دارند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.