دستگیری مامور قلابی در رشت

جانشین فرمانده انتظامی استان از دستگیری مامور قلابی و کشف مقدار زیادی تجهیزات نظامی و انتظامی از مخفیگاه متهم خبر داد.

سردار "حسین حسن‌پور"، گفت: ماموران پلیس امنیت عمومی در پی اطلاع از اخاذی و تهدید مردم توسط یک مامور قلابی در شهرستان‌های رشت و خمام، پیگیری موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

جانشین فرمانده انتظامی گیلان با بیان اینکه با تحقیقات نامحسوس و میدانی صحت موضوع برای پلیس محرز شد ادامه داد: ماموران پلیس امنیت عمومی در یک عملیات غافلگیرانه متهم را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

جانشین فرمانده انتظامی گیلان افزود: از مخفیگاه متهم ۴۱ ساله، یک عدد اسپری دفاع شخصی، تعداد زیادی آرم، درجه و علائم و همچنین لباس‌های نظامی و انتظامی، کارت شناسایی جعلی، یک عدد تبر دستی، چاقو ضامن دار، چراغ قوه و لیزر پلیس، دوربین چشمی، ۱۳ عدد پوکه سلاح جنگی، ۲ عدد قطب نما، یک مهر دست ساز جعلی، ۲ عدد تابلوی ایست، یک عدد تونفا، ۲ عدد باتوم ژله‌ای و یک جام پایپ کشف شد.

این مقام اتنتظامی در پایان با اشاره به اینکه متهم با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد از همکاری مردم با پلیس قدردانی کرد و از آن‌ها خواست در صورت مراجعه افراد به آنان و معرفی خود به عنوان ماموران ارگان‌های دولتی قبل از هرگونه پاسخگویی نسبت به رویت کارت شناسایی و اطمینان از صحت ادعای افراد اطمینان حاصل کنند.

برچسب ها: مامور قلابی ، پلیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.