بابل میزبان هشتمین همایش تجلیل از مشاهیر و مفاخر مازندران + فیلم

مراسم تجلیل از ۱۴ شخصیت برجسته مازندران در هشتمین همایش تجلیل از مشاهیر و مفاخر در بابل برگزار شد.

هرمز اردشیری رئیس بنیاد مشاهیر و مفاخر مازندران در گفت و گو با با باشگاه خبرنگاران جوان ،گفت: بنیاد مشاهیر و مفاخر مازندران در سال ۱۳۸۳ در استان مازندران و تهران تشکیل و فعالیت خود را آغاز کرد که در این ۱۹ سال موفق به برگزاری هفت همایش بزرگ با حضور ۱۰۰ شخصیت برجسته مازندرانی که ساکن اروپا و آمریکا بودند، گردید و در این بین ۳۰ پروفسور هم حضور داشتند که از مفاخرین به نام استان و کشور بودند.

او افزود: پس از ۶ ماه تلاش و کوشش هم شاهد برگزاری هشتمین دوره از این همایش به میزبانی دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل بودیم که در پایان از ۱۴ شخصیت برجسته مازندران در حوزه‌های مختلف تجلیل به عمل آمد.

مدیر بنیاد مشاهیر و مفاخر استان مازندران با اشاره به تجلیل از سه سردار شهید استان به عنوان مشاهیران مازندرانی، گفت: محوریت ما در حوزه‌های علمی و فرهنگی بود، اما در این دوره از حوزه‌های دیگر همچو هنر، کشاورزی و پزشکی هم تجلیل انجام گرفت.

اردشیری گفت: از دیگر تفاوت‌های این دوره از همایش با دوره‌های قبل جوانگرایی است، در دوره‌های قبل اکثر چهره‌ها خارج از کشور بودند و با سن‌های بالا  اما این دوره میانگین سن تجلیل شوندگان متوسط رو به پایین است.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار