وزیر دادگستری مطرح کرد؛

تلاش دولت برای تامین کالای اساسی /رئیس جمهور از فشار‌های اقتصادی بر مردم مطلع است

رحیمی گفت: همه اعضای دولت و به ویژه رئیس جمهور از تحت فشار بودن مردم مطلع هستند و دولت در تلاش است با نظارت بر بازار و تامین کالای اساسی فشار‌های اقتصادی را کم کند.

امین حسین رحیمی وزیر دادگستری که به نمایندگی از هیئت دولت در مراسم بهره برداری از طرح‌های آموزشی در شیراز حضور دارد، در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه این شهر اظهار کرد: همه اعضای دولت و به ویژه رئیس جمهور از تحت فشار بودن مردم مطلع هستند و دولت در تلاش است با نظارت بر بازار و تامین کالای اسلاسی فشار‌های اقتصادی را کم کند.

او به تاکید رئیس جمهور برای رفع کمبود کالای اساسی و نظارت و بازرسی در بازار اشاره کرد و افزود: با تصمیم رییس جمهور قرار شد فرماندهی واحدی در موضوع نظارت و بازرسی ایجاد شود که سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولید کنندگان وزارت صمت عهده دار آن شده و به زودی ابلاغ می‌شود.

رحیمی با بیان اینکه در ۲ سال و نیم گذشته سازمان تعزیرات حکومتی کشور به بیش از یک میلیون و ۷۱۲ هزار پرونده رسیدگی کرده است، گفت: در این مدت ۱۰ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان جریمه وصول شده است و همچین در فارس، ۱۰۹ هزار و ۱۴۰ پرونده رسیدگی شده که مجموع جریمه‌های وصولی ۶۲۴ میلیارد تومان بوده است.

وزیر دادگستری به موضوع انتخابات هم اشاره کرد و گفت: سلامت و امنیت انتخابات ۲ موضوع مهم و وظیفه دولت است.

رحیمی ادامه داد: انتخابات با حضور سلیقه‌های مختلف و با تبلیغات اخلاق محور بدون تخریب، رقابتی با مشارکت بالای مردم را رقم میزند و مشارکت در انتخابات هم حق و هم تکلیف است.

وزیر دادگستری با اشاره به نقش انتخابات در مقابله با تهدید‌های خارجی، گفت: حضور در پای صندوق‌های رای، تهدید‌های خارجی را با وجود جنگ اقتصادی، خنثی می‌کند.

رحیمی به جایگاه مجلس در توسعه و پیشرفت کشور اشاره کرد و گفت: مجلس شورای اسلامی موتور محرک توسعه و پیشرفت کشور و ریل قطار حرکت توسعه است و اگر مجلسی قوی داشته باشیم، کشور روز به روز پیشرفت می‌کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار