همزمان با شنبه امید و افتخار فاز ۲ مرکز یاورشهر ۹ افتتاح می‌شود

فاز دوم مرکز تربیتی، آموزشی و درمانی یاورشهر ۹، روز شنبه ۱۴ بهمن ماه افتتاح می‌شود و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

فاز نخست مرکز تربیتی، آموزشی و درمانی یاورشهر ۹، مهرماه سال ۱۴۰۱ با ظرفیت پذیرش یک‌هزار و ۵۵۰ نفر با حضور زاکانی؛ شهردار تهران و مدیران ارشد شهری و کشوری، افتتاح شد و به بهره‌برداری رسید و همان زمان آیین کلنگ‌زنی احداث فاز دوم این مجموعه نیز برگزار شد.

پس از گذشت بیش از یک سال، فاز دوم این پروژه با ظرفیت ۲ هزار و ۵۰۰ نفر آماده بهره‌برداری است تا پس از افتتاح فاز دوم این مرکز تربیتی، آموزشی و درمانی، ظرفیت مجموعه تا حدود ۴ هزار نفر افزایش یابد؛ به‌طوری که شهرداری تهران با ۷ هزار و ۵۰۰ ظرفیت در ۹ مرکز یاورشهر آماده خدمت‌رسانی به آسیب‌دیدگان اجتماعی پایتخت خواهد بود.

به‌گفته احمد احمدی صدر؛ مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران، مرکز تربیتی، آموزشی و درمانی یاورشهر ۹، یکی از مدرن‌ترین و منظم‌ترین مراکز ماده ۱۶ به‌منظور جذب و نگهداری معتادین در کل کشور است که الگوی مداخله‌ای ۹ گام به‌صورت کاملاً علمی در این مجموعه اجرا می‌شود.

بر همین اساس، روز شنبه ۱۴ بهمن ماه این مجموعه با حضور مدیران ارشد شهری و کشوری مورد بهره‌برداری و افتتاح قرار خواهد گرفت.

آیین کلنگ‌زنی احداث فاز سوم این مرکز نیز همزمان با مراسم افتتاح فاز دوم، به‌منظور ایجاد کارآفرینی و اشتغال‌زایی آسیب‌دیدگان اجتماعی با عنوان "پویش شهر" برگزار خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار