تناقض آمریکا همزمان با درخواست صلح در اوکراین و ارسال بمب‌های هدایت‌شونده به آن

سفیر روسیه در آمریکا اعلام کرد واشنگتن هنگامی که درخواست صلح می‌دهد، اما به اوکراین بمب هدایت‌شونده می‌فرستد، دچار تناقض است.

آناتولی آنتونوف، سفیر روسیه در واشنگتن تایید کرد که تحویل بمب‌های هدایت شونده توسط آمریکا به کی‌یف با هر گونه اظهارات این کشور در مورد تمایل واشنگتن برای دستیابی به راه حلی سریع برای درگیری در اوکراین در تضاد است.

براساس گزارش النشره، او در مصاحبه مطبوعاتی گفت: اظهارات غیرمسئولانه مقامات آمریکایی و اعلام امروز آن‌ها مبنی بر تحویل سری جدید از بمب‌های هدایت شونده به اوکراین، در واقع هرگونه تضمینی از سوی کاخ سفید در مورد تمایل به پایان سریع جنگ را نفی می‌کند. بلکه اقدامات دولت آمریکا حاکی از طولانی شدن مرگ رژیم کی‌یف است. 

آنتونوف اعلام کرد این اقدام مقامات آمریکایی نوعی واکنش به حمله تروریستی اوباش اوکراینی است که اخیرا هواپیمای اسرای اوکراینی روسی را با موشک‌های پاتریوت آمریکایی ساقط کردند.

او ادامه داد: آمریکا به جای اعتراف به جنایت هولناک عوامل خود، سلاح‌های مرگبار برای آن‌ها می‌فرستد، واشنگتن نه با گفتار، بلکه با عمل، عوامل خود را به ارتکاب جنایات جدید تحریک می‌کند.

این درحالی است که به تازگی نیز جوزپ بورل، رئیس سیاست خارجی اتحادیه اروپا  پیشنهاد مذاکرات صلح و یک آتش‌بس را در اوکراین رد کرد و به‌جایش از کشورهای عضو اتحادیه خواست تا هر کاری از دست‌شان برمی‌آید برای کی‌یف انجام دهند تا اوکراین در جنگ شکست نخورد. همچنین او به سران کشورهای عضو تاکید کرد تا هرگونه وسوسه سازش با روسیه را رد کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۷ ۱۲ بهمن ۱۴۰۲
هرکجا شیطان بزرگ پا نهد آنجا ویران است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۵ ۱۲ بهمن ۱۴۰۲
شما باید آمریکا را بهتر از دیگران بشناسید اوبه دروغگویی وبدعهدی وپیمان شکنی وورشکستگی شهرت جهانی دارد او و چهار کشور اروپایی (انگلیس و فرانسه و آلمان وکانادا) و صهیونیسمها باطنشان شیطان و پلیدی است اما نمیدانند که همین رمز شکست درتمامی موصوعات اقتصادی و سیاسی و اجتماعی و غیره است
آخرین اخبار