تردد در مسیرهای کوهستانی زنجان با زنجیر چرخ امکان پذیر است

رییس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: هم اکنون عبور از گردنه‌ها و مسیرهای کوهستانی این استان فقط با زنجیر چرخ امکانپذیر است و رانندگان باید به این موضوع توجه کنند.

محمد محمدی رییس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان با بیان اینکه تردد در مسیرهای کوهستانی زنجان با زنجیر چرخ امکان پذیر است گفت: در زمان حاضر به رغم بارش مقطعی برف، جاده های اصلی و شریانی استان باز است و تردد در آنها جریان دارد.

این مسوول تاکید کرد: با توجه به نامساعد بودن شرایط جوی در مناطق مختلف استان به تمامی رانندگان توصیه می شود از ترددهای غیرضروری اجتناب و در صورت لزوم با رعایت تمامی جوانب ایمنی نسبت به تردد در این مسیرها اقدام کنند.

رییس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان تاکید کرد: رانندگان قبل از حرکت از مبدا برای اطلاع از وضعیت جاده های استان و کشور به سامانه ۱۴۱، سایت www.۱۴۱.ir یا نرم افزار موبایلی ۱۴۱ مراجعه کنند.

۳۲ دوربین ثبت تخلف عبور و مرور در مسیرهای ارتباطی استان، ۴۱ دستگاه نظارت تصویری و ۷۸ دستگاه تردد شمار در جاده های استان فعال است.

اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان حدود پنج هزار و ۶۰۰ کیلومتر آزادراه و بزرگراه و راه های اصلی و فرعی را زیر پوشش دارد که از این میزان چهار هزار کیلومتر راه روستایی است.

برچسب ها: بارش برف ، وضعیت هوا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.