رییس سازمان صمت استان سمنان:

۲۷ واحد صنعتی و معدنی در استان سمنان بهره برداری می‌شود

یادگار احمدی از بهره برداری ۲۷ واحد صنعتی و معدنی طی دهه فجر سال جاری در استان خبر داد و گفت: برای این پروژه‌ها ۳۶ هزار و ۹۱۶ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری شده است.

 یادگار احمدی رئیس سازمان صمت استان سمنان ضمن بیان اینکه طی این دهه ۲۷ واحد صنعتی و معدنی در استان به بهره برداری می‌رسد، ابراز داشت: پیش بینی می‌شود این واحد‌ها بتواند رونق اقتصادی و رشد تولید را بیش از آنچه هست در استان بهبود بخشند.

وی ضمن بیان اینکه افتتاح این واحد‌ها در ارتقا آمار اشتغال استان نیز مؤثر است، افزود: با بهره برداری از این طرح‌ها یک هزار و ۷۰۰ فرصت شغلی ایجاد خواهد شد.

رئیس سازمان صمت استان سمنان بابیان اینکه برای افتتاح این طرح‌ها ۳۶ هزار و ۹۱۶ میلیارد ریال سرمایه گذاری صورت گرفته است، ابراز داشت: این اعتبارات و هزینه کرد آن در حوزه صمت به توسعه اقتصادی استان منتهی شده است.

احمدی ضمن بیان اینکه صاحبان صنایع در استان حمایت می‌شوند، تصریح کرد: یکی از این حمایت‌ها در ستاد تسهیل و رونق تولید است که می‌کوشیم مشکلات واحد‌ها را احصا و در همان نشست تا رفع کنیم.

وی ضمن بیان اینکه یکی از چالش‌های موجود در حوزه صنایع کمبود نقدینگی در بانک‌های استان است، افزود: انتظار می‌رود صاحبان صنایع حساب بانکی واحد‌های خود را در درون بانک‌های استان انجام دهند تا بتواند به ارتقای توان پرداخت بانک‌ها کمک کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.