۷ پروژه صنعت برق شهرستان میامی در دهه فجر افتتاح می‌شود

هم‌زمان با دهه فجر امسال ، هفت پروژه عمرانی برق‌رسانی عملیاتی مدیریت توزیع برق شهرستان میامی بهره‌برداری می‌رسد.

عباس ربیعی، مدیر توزیع برق شهرستان میامی اظهار کرد: در شهرستان میامی رشد ۲ برابری میزان اعتبار تخصیص‌یافته به انجام پروژه‌های عمرانی و برق‌رسانی را به نسبت سال گذشته شاهد هستیم.

وی افزود: اصلاح و بهینه‌سازی بیش از ۲۴ هزار متر شبکه و تبدیل آن به کابل خودنگهدار در روستا‌های جودانه، هونستان، کوهان، محمدآباد، کلاته اسد، داورآباد و پنج هزاری با اعتباری بالغ‌بر ۶۵ هزار میلیون ریال، پروژه احداث یک‌هزار و ۹۰۰ متر شبکه فشارضعیف هوایی برای تأمین برق متقاضیان جدید با مبلغ ۱۳ میلیارد و ۲۵ میلیون ریال، پروژه اجرای فاز دوم احداث هشت هزار و ۸۲۳ متر شبکه هوایی دومداره برای تأمین برق بخش فرومد با اعتبار ۹۱ میلیارد و ۴۹۰ میلیون ریال، ازجمله پروژه‌های افتتاحی شهرستان میامی در این ایام است.

مدیر توزیع برق شهرستان میامی به پروژه اجرای فاز دوم ساختمان اداری برق بخش کالپوش در این شهرستان با اعتباری معادل ۱۰ میلیارد ریال در راستای تداوم ارائه خدمت و افزایش رضایتمندی مشترکان به منظور کاهش مراجعه اهالی منطقه به مرکز شهرستان اشاره کرد.

ربیعی گفت: پروژه احداث ۲۴۴ متر شبکه فشارمتوسط هوایی به همراه نصب یک دستگاه پست هوایی با ظرفیت ۷۵ کیلوولت آمپر و جابه‌جایی پست هوایی در شهرستان میامی با هزینه هشت میلیارد و ۴۷۰ میلیون ریال، همچنین پروژه نصب تجهیزات هوشمندسازی شبکه با مبلغ ۱۳ میلیارد و پروژه توسعه ۱۵ هزار و ۷۰۰ متر شبکه فشارمتوسط هوایی و نصب ۲ دستگاه ترانس اندازه‌گیری و سکسیونر گازی موتوردار و یک دستگاه ریکلوزر به‌منظور تأمین برق معادن پرشیا اروپا و کوتنا با اعتبار ۹۵ میلیارد ریال در دهه فجر افتتاح می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: به این منظور در شهرستان میامی از دهه فجر سال گذشته تاکنون مبلغی افزون بر ۲۹ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری انجام شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار