تداوم بلاتکلیفی واگذاری اراضی صنایع نیمه‌مزاحم سامان

واگذاری اراضی صنایع نیمه‌مزاحم شهرستان سامان ۲۸ سال بلاتکلیف مانده است.

غلامرضا چهلگردی عضو شورای اسلامی چهارمحال و بختیاری در خصوص واگذاری اراضی صنایع نیمه‌مزاحم سامان، گفت: از سال ۱۳۷۴ تا کنون این واگذاری بلاتکلیف مانده و فعالیت این کارگاه‌ها در سطح شهر باعث نارضایتی شدید شهروندان و بروز مشکلات اجتماعی شده است.

وی افزود: رسیدگی به مشکلات دوربرگردان به سمت شهرک صنعتی شماره دو سامان با توجه به مشکل اجتماعی و بسته شدن ورودی راه شهرک صنعتی تسریع شود و پیشنهاد می‌شود که احداث پل روگذر در آن نقطه در دستور کار مسئولان قرار گیرد.

چهلگردی با اشاره به لزوم تسریع در عملیات اجرایی و تعریض محور حاشیه زاینده‌رود، اضافه کرد: با توجه به اینکه مجوز ماده ۲۳ این پروژه اخذ شده و با معضلاتی از جمله اعتراض روستاییان بالادست نسبت به وجود جاده‌های خاکی در آن منطقه باید پروژه با قید فوریت تکمیل و به بهره‌برداری برسد.


بیشتر بخوانید


وی اظهار کرد: تکمیل محور سامان به تیران جهت اتصال ورودی استان به اتوبان سراسری و محور اصلی ورود گردشگران به شهرستان سامان تسریع شود، زیرا این محور طی اواخر تابستان امسال حدود ۲۰ نفر فوتی و تعداد زیادی مصدوم در اثر تصادفات داشته است.

چهلگردی، واگذاری زمین مجتمع فناوران سامان، ۲۲ هکتاری شهرک ابوذر و زمین‌های اطراف هتل گل‌ها به شهرداری سامان را از ضروریات دانست و با اشاره به موافقت جابجایی زمین مسکن ملی شهر سامان، ادامه داد: با توجه به اینکه زمین مورد نظر پاسخگوی نیاز‌های شهر سامان نیست، توافق اداره‌کل راه و شهرسازی استان با کشاورزان مزرعه لاغدنبه در کنار هنرستان کار و دانش و تغییر کاربری اراضی مزبور الحاق به محدوده شهر جهت توسعه اقدام ملی مسکن باید در دستور کار قرار گیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار