آغاز به کار مرکز پاسخگویی به تماس‌های مردمی ویژه سفر رئیس جمهور به هرمزگان + عکس

مرکز پاسخگویی به تماس‌های مردمی ویژه سفر رئیس جمهور به هرمزگان روز چهارشنبه با حضور مهدی دوستی استاندار آغاز به‌کار کرد.

مهدی دوستی استاندار هرمزگان در حاشیه آغاز به کارمرکز پاسخگویی به تماس‌های مردمی ویژه سفر رئیس جمهور با بیان اینکه کارکنان سامد مسئولیت دارند به نیابت از دولت حرف‌های مردم را بشنوند، اظهار کرد: ارتباط با مردم از بزرگترین نعمت‌هایی است که به لطف انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی ایران حاصل شده است.

مهدی دوستی افزود: دولت مردم نیازمند ارتباط ملموس با مردم است تا اضلاع مختلف مردمی بودن خود را کامل‌تر کند که یکی از این اضلاع مراکز سامد (سامانه ارتباط مردم و دولت) هستند که تاکنون خروجی خوبی به‌دنبال داشته است.

وی بیان کرد: در دور اول سفر رئیس جمهور به استان در دی‌ماه ۱۴۰۰، بیش از ۱۱ هزار ملاقات، ۱۵ هزار پاسخگویی به تماس تلفنی و ۲۳ هزار نامه در مرکز ارتباطات مردم و دولت ثبت شد.

نماینده عالی دولت در استان هرمزگان تصریح‌کرد: امسال نیز مرکز ارتباطات مردمی به‌صورت ویژه با حضور ۶۰۰ کاربر از یک روز قبلِ سفر رئیس جمهور، پاسخگوی تماس‌های مردمی خواهند بود؛ ضمن اینکه میز ارتباطات مردمی در دستگاه‌های اجرایی استان نیز با حضور وزرا، معاونن وزیر و نمایندگان ۳۰ وزارتخانه و معاونان رئیس جمهور پاسخگوی مراجعات مستقیم مردم خواهند بود.

وی با دعوت از مردم برای مراجعه به میز‌های تخصصی ارتباطات مردمی، اضافه‌کرد: مسئولان مستقر در این میز‌ها دارای اختیارات ویژه‌ای هستند که می‌توانند مسائل مردم را در سطح وزارتخانه پیگیری و حل کنند.

بنابراین گزارش ستاد پاسخگویی برخط تلفنی سامد به صورت ۱۴ ساعته از ساعت ۷:۳۰ تا ۲۱:۳۰ طی روز‌های چهارشنبه ۱۱ بهمن‌ماه تا جمعه ۱۳ بهمن ماه آماده پاسخگویی به مردم هستند و مردم استان می‌توانند با شماره‌گیری ۱۱۱ با این مرکز ارتباط برقرار کنند.

آیت الله رئیسی رئیس جمهور و هیئت دولت روز پنجشنبه و جمعه برای بهره‌برداری از هزار و ۳۲ طرح عمرانی به ارزش ۱۰۵ همت به استان هرمزگان سفر می کنند.

 

آغاز به کار مرکز پاسخگویی به تماس‌های مردمی ویژه سفر رئیس جمهور به هرمزگان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.