اخ‌الصنایع خبر داد:

احداث دو پارکینگ جدید با گنجایش ۵۳۸ خودرو در منطقه ۱۰

شهردار منطقه ۱۰ گفت: با احداث دو پارکینگ طبقاتی گلستانی و اعتماد، ظرفیت پارک ۵۳۸ دستگاه خودرو در سطح منطقه ایجاد می‌شود.

 «مهدی اخ‌الصنایع» در بازدید از پروژه‌های احداث پارکینگ‌های طبقاتی گلستانی و اعتماد که با حضور کامران رحیم اف مشاور و دستیار معاون شهردار تهران و مسعود حق لطفی مدیرعامل سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران برگزار شد، گفت: این منطقه متراکم‌ترین منطقه شهری و چهار برابر میانگین شهر تهران جمعیت دارد و همین مسئله، توجه ویژه‌ای را برای افزایش سرانه‌های خدماتی و شهری برای ارائه خدمات به شهروندان می‌طلبد. هم اکنون پارکینگ‌های در تملک شهرداری منطقه دارای ظرفیت ۶۳۵ واحد پارک خودروست.

شهردار منطقه ۱۰ بیان کرد: پارکینگ طبقاتی گلستانی به مساحت ۱۵۷۵ مترمربع و با زیربنای ۱۱ هزار و ۳۸۸ مترمربع مترمربع و پارکینگ زیرسطحی اعتماد به مساحت ۲۶۰۰ مترمربع و با زیربنایی ۱۰ هزار و ۴۰۰ مترمربع با همکاری سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران و سازمان حمل‌ونقل و ترافیک احداث می‌شود.

اخ‌الصنایع تصریح کرد: مقرر شده، پارکینگ طبقاتی گلستانی در ۹ طبقه پارکینگ (۱ طبقه زیر زمین، ۱ طبقه همکف و ۷ طبقه روی زمین) با ظرفیت ۲۶۷ واحد پارک خودرو احداث شود.

وی ادامه داد: باتوجه به بافت متراکم و نفوذناپذیری محدوده مجاور ملک مورد نظر، احداث پارکینگ اعتماد به صورت زیرسطحی در چهار طبقه با ظرفیت ۲۷۱ واحد پارک خودرو در دستورکار قرار گرفته است.

اخ‌الصنایع تأکید کرد: به دلیل زیرسطحی بودن پارکینگ اعتماد، مقرر شده در فضای آزاد شده سطح زمین، مجموعه فرهنگی، ورزشی و تفریحی احداث شود.

شهردار منطقه ۱۰ گفت: با احداث این دو پارکینگ ظرفیت پارک ۵۳۸ دستگاه خودرو در سطح منطقه ۱۰ ایجاد می‌شود.

گفتنی است، در این جلسه آخرین هماهنگی‌های لازم درخصوص آغاز عملیات عمرانی پارکینگ‌های طبقاتی گلستانی و اعتماد منطقه ۱۰ مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار